m&m med peanuts!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Kaufie

ivfmarie skriver:

det vil jeg mene... Meeen man smager jo aldrig sårn helt rigtigt på slik, vel... Det ryger jo lissom bare lige i løgneren!

Aaarj, nu bliver man jo nærmest nødt til at få så'rn en pose for at tjekke hvad man bedst kan lide..... ER der virkelig forskel på smagen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Tynen

Kaufie skriver:

Aaarj, nu bliver man jo nærmest nødt til at få så'rn en pose for at tjekke hvad man bedst kan lide..... ER der virkelig forskel på smagen???

JA!
- Og det emne er slet ikke til diskution!

(Min kæreste og jeg har diskuteret det til uendelighed.. Jeg VED jeg har ret      )

Anmeld

11. januar 2010

Kaufie

Tynen skriver:

JA!
- Og det emne er slet ikke til diskution!

(Min kæreste og jeg har diskuteret det til uendelighed.. Jeg VED jeg har ret     )

Næsten overflødigt spørgsmål - men har I prøvet en blindtest?

Anmeld

11. januar 2010

Tynen

Kaufie skriver:

Næsten overflødigt spørgsmål - men har I prøvet en blindtest?

Nej, har slet ikke følt at det nødvendigt, men jeg tror faktisk jeg vil lade det komme an på en prøve næste gang en pose bliver indkøbt

Anmeld

11. januar 2010

Nadi

Jeg holder helt og aldeles med dig Tynen!! Der ER forskel og hvis nogen prøver at sige noget anderledes burde de slet ikke spise M&M's

Anmeld

11. januar 2010

..

Er det nu jeg skal fortælle at vi købte 4 (fire) KILO M & M's med peanuts i Metro her den anden dag.. Sat ned til 10 (ti) kr pr kg!! - surt at være på skrump, godt Martin kan tåle det, han mangler vist også "kun" 2 kilo endnu

Anmeld

11. januar 2010

Nadi

Macrolf skriver:

Er det nu jeg skal fortælle at vi købte 4 (fire) KILO M & M's med peanuts i Metro her den anden dag.. Sat ned til 10 (ti) kr pr kg!! - surt at være på skrump, godt Martin kan tåle det, han mangler vist også "kun" 2 kilo endnu

Sig da lige til næste gang, du tager vel imod bestillinger??

Anmeld

11. januar 2010

Lise

Macrolf skriver:

HVORFOR gør man sådan noget ved sig selv, hvis man ikke må spise dem

Lise - som æder alle M&M's (og alt andet slik)

Anmeld

11. januar 2010

Helle30

Jeg har en pose alm. m&m's I gerne må få. De skulle have været i cornflakestoppene til jul, men det glemte jeg.

- Helle - har været til gymnastik og guffer gulerod og mandarin lige nu

Anmeld

11. januar 2010

ivfmarie

Helle30 skriver:

Jeg har en pose alm. m&m's I gerne må få. De skulle have været i cornflakestoppene til jul, men det glemte jeg.

- Helle - har været til gymnastik og guffer gulerod og mandarin lige nu

Du behøver ikke dele ALT med os, Helle... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.