bange for at være for negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

AnnePedersen

Hej alle sammen

Jeg er ny herinde, men jeg tænkte det kunne være skønt at høre og læse lidt fra andre.

Det er første gang jeg venter mig. Jeg synes det er dejlig, men jeg er så bange for at der evt. sker noget dårligt med baby. Og når jeg så tænker sådant, så bliver jeg bange for jeg er for negativ og at det går ud over baby.

Min baggrund er at jeg altid har været meget uheldig med alt hvad der er hændt mig, så bekymringen ligger bare fast i mig.

Er der ikke nogen af jer der har de bekymringer???

Hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Hyner

Hej..

Jeg tror ikke der er nogen som helst kommende mødre eller fleregangs mødre går en graviditet ud UDEN at bekymre sig om det ufødte barn bare en enkelt gang... Jeg er selv andengangs gravid og denne gang har jeg absolut tænkt mere end sidste...

Dog er jeg sikker på at baby har det godt derinde...

Knus Henriette

Anmeld

11. januar 2010

Åhh ja, jeg kender det!!  Men jeg synes jeg har fået lidt mere ro på nu hvor jeg mærker liv hver dag...

Og husk, 'hvad du ønsker skal du få'!!!

Stine 23+6

Anmeld

21. januar 2010

Sisley

Ja, det lyder også bekendt i mine ører! Jeg skal helt klart passe på mit temperament og stressniveau - nogle gange undrer det mig, at hun stadig har det godt :-)

Send du nogle kærlige tanker til den lille i maven og stol på, at det hele nok skal gå - det er sandsynligheden trods alt størst for!

Anmeld

22. januar 2010

Ranarupta

Jeg kender det rigtigt godt, og så alligevel ikke. 

Normalt er jeg typen, der kan blive fysisk dårlig af at gå og bekymre mig, men indtil videre er jeg faktisk lidt overrasket over mig selv.
Mine bekymringer var størst indtil Nakkefoldsscanningen var overstået og derefter kom der langt mere ro på. 
Jeg har også den holdning, at hvis der går noget galt og barnet ikke længere er, så er det fordi det har været sygt. Jeg ved godt, at det lyder enormt koldt, men det ændrer ikke på det faktum, at jeg selvfølgelig ville være sønderknust og meget svær at samle op igen, hvis det skete. Det er virkelig vores ønskebarn  og vi er begge ovenud lykkelige over graviditeten!

Men det er nok en måde, hvorpå jeg passer på mig selv, for ellers ville jeg seriøst blive skør i graviditeten  

Men jeg har så fået tid til hjertescanning, da de mistænker, at jeg har sukkersyge. Og når moren har sukkersyge er der risiko for hjertefejl hos barnet  Så nu er bekymringerne selvfølgelig dukket op igen. Men det hører nok med til dét at blive forældre, for det er jo det vi er blevet, nu hvor vi også er gravide. Og mon ikke den bekymring fortsætter hele livet? 

/Karina 18+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.