Løbesko, Bacon!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

ivfmarie

Det er det der skal til! Gode sko betyder ALT!

Få lidt hjælp i butikken til at finde ud af hvordan din fodstilling er, og så skal du have sko der kompenserer for det. Der findes gode sko til fornuftige penge. Men det er klart at pris og kvalitet hænger sammen.

Jeg plejer at købe et par løbesko hvert år - til ca 5-600 kr og det er ok sko. I år har jeg flottet mig og købt et par rigtige gode sko - og DET ER GULD!! Jeg mærker bare forskellen med det samme.

Det værste man kan gøre er at købe et par lortesko for at se om løb er noget - for så får man bare pisse ondt alle vegne, og hvem faen gider så løbe!

Marie - opfordrer til fornuftige løbesko!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

birgittemarie

12. januar 2010

Rasmine

Tak for svar, IVF!

Du har ret, GODE løbesko er alfa omega, hvis man er "normal".

Men jeg tvivler dælme på om mit knæ kan holde, mere endda efter at have læst Bm's link.

Jeg starter op på noget svømning, er blevet medlem af kommunens idrætsklub, for 15 kr. om måneden. -For det, får jeg 2 gratis svømmehalsbiletter OM MÅNEDEN! Det er ikke meget, men så alligevel noget... Det koster kassen at gå i svømmehal her i byen. Mit mål er at komme af´sted én gang om ugen i starten, for så at sætte det op.

Håber jeg kan træne musklerne op omkring mit knæ på den måde, og så i løbet af forår/sommer begynde løb (LÆS: lunten)

Jeg skal lige have tjekket nettet for svømmeopstartsprogrammer, hvis det findes, ligesom løb. Ellers går jeg garanteret død efter et par baner.

Men først off til frisør...

Anmeld

12. januar 2010

Rasmine

birgittemarie skriver:

Prøv lige at se den her mht dårlige knæ:

http://www.dr.dk/sundhed/dinsundhed/artikler/2010/0108152056.htm

Mange tak, BM, det giver (endnu) mere stof til eftertanke.

Anmeld

12. januar 2010

Lene76

hva vil du ha opbygget ved svømning??? kondition el udenholdstræning??? (beklager jeg staver som en brækket arm idag el osse idag)

jeg er tidligere konkurrence svømmer så hvis du ik kan finde nogen på nettet siger du bare til så laver jeg gerne nogen til dig

du kan ik træne dit knæ op ved svømning da det primært er de store muskler du bruger fx i benene lår og evt underben alt efter hva du svømmer men brystsvømning ska du holde dig fra hvis du har dårligt knæ.....

Anmeld

12. januar 2010

Rasmine

Lene, jeg skal bare i bedre form, have rørt kropen, og smide 10 kg.

Ja, jeg har problemer med brystsvømning.

Håbede bare én eller anden kunne give et råd til hvordan man svømmer, 1 hurtig bane og så en langsom, eller hvordan man gør, så jeg ikke brænder sammen efter 1½ bane.

Er selv gl. konkurrencesvømmer, men det er 100 år siden, og dengang var jeg jo i form, så da var det ikke noget problem at svømme en HEL time+ i streg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.