Ej hvor er her SLØVT!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2008

ivfmarie

Jeg har faktisk lige kigget fordi NB fordi der ikke er sket en tøddel her på siden 8(
Men mon ikke bare det er fordi alle nyder det gode vejr?
Det er afsindig lækkert, og vi har brugt hele formiddagen i haven/gårdspladsen. Har fået fyldt sans i ungers sandkasse, rydet op i skuret og fået sat kaninen ud i carporten.
Vores naboe har børn og børnebørn på besøg i disse dage - så der var gang i den med 4 rollinger der skulle med på tur i Jørgens gummiged, sandkasseleg, rutsjeture kaste bold og freesbee, og ikke mindst lege med den nuttede lille kat der pludselig er dukket op hos naboen(?).
Shit det gav en god appetit hos ungerne - de voldåd frokosten og besvimede af træthed - årh hvor har jeg det bare dejligt efter sådan en omgang "god og sjov forælder".
I morgen skal vi en tur i zoo - Maltes første tur. Det bliver sjovt at se hvad han siger til det.

God weekend til jer - håber I nyder den uanset hvad planerne ellers er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2008

Lise

Ja, der er virkelig dødt! Men det MÅ være fordi i alle er ude i det herlige vejr.. og det kan man jo godt forstå. Selv er jeg ikke det store udemenneske, så jeg er her :) Desuden ligner det der skulle være vores have en byggeplads, så den er ikke så hyggelig.

Imorgen hvor der skulle blive mindst lige så lækkert vejr vil jeg køre på skolen og gå ind i bibliotekets halvdunkle lokaler og læse hele dagen......

Anmeld

3. maj 2008

ka li ja

puhaaa i har været aktive i dag!!!
jeg stod op kl 14.30!!
ja ok jeg gik også først i seng kl 7.30 i morges...

jeg var jo i byen og det var feeeeeeeeeeeeeeeedt hold kæft jeg hyggede mig!
jeg var hjemme ved 6 tiden vil jeg tro og der vågnede arthur. så ham klarede jeg lige til han skulle i vognen og så lossede jeg morten ud af sengen. puha jeg er træt. har heldigvis ikke ondt i hovedet, men kroppen er brugt!!

nu har vi lige været i haven. og jeg kunne lige klarer at smide mig på en dyne på græsset....

fedt at skulle i zoo - håber ungerne syntes det er godt. men hvilke unger syntes ikke det:D

overvejer at tage til kræmmermarkede på tangkrogen i morgen hvis vejret er godt.
så kan vi komme ud og glo på skrammel og ungerne kan få en tur i tivoli (som jeg har forstået der også er)

håber vi ses senere.

knus fra karina

Anmeld

3. maj 2008

Susan1978

ja altså grunden til at Helle30 og Birgitte nymor og jeg ikke har været på er vi har siddet i Helles have og afprøvet den.... nøøøøjjj det var hyggeligt..

tror vi ku ha siddet der og sludret endnu, hvis ikke det var vi havde nogle familier vi også lige skulle hjem til..

jeg har fået lidt sol på kroppen.. (håber pigerne overlevede mine flæskearme) haha.

I morgen skal der vaskes tøj for vildt også ryddes lidt op også kommer en veninde og vi skal klippe hjerter til sådan en kasse med champagne, champagneglas og de der hjerter som deres bryllupsgæster skal skrive en hilsen på. Så skal de åbne den på deres 1 bryllupsdag og læse hilsnerne..

ja og ellers skal vi bare nyde vejret for vildt..

HEY HEY: JEG HAR SLÅET GRÆS FOR FØRSTE GANG I MIT LIV I DAG.. også er det ikke engang løgn. Grunden til jeg aldrig har gjort det og er heller ik sikker på jeg kommer til at gøre det meget mer er at jeg lider voldsomt af græspollen allergi.

Men det var ned sådan en gammeldags håndskubber.. så det kan kun være godt for armene.

Susan med lidt farve på kinderne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.