Sorry. Havde slet ikke set dit indlæg.
Louises prøver fik vi svar på i sidste uge, men det druknede jo lidt i min mors indlæggelse - også fordi de ikke viste noget unormalt.
Louises blodprøver er blevet screenet for alle de kromosomdefekter, der er kendte og opfundet undersøgelser for. Man fandt ikke noget unormalt. Røngtenundersøgelsen var strandet, viste det sig da jeg talte med lægen fra klinik for særlige handikaps. De havde simpelthen ikke fået sendt henvisningen videre. Det er bragt i orden nu, og på torsdag tager vi til riget og får lavet nogle knoglebilleder. De er ikke ligegyldige nu, idet 20 - 30 pct. af alle tilfælde af væksthæmning ikke kan ses i kromosomprøverne men vil kunne vurderes udfra div. knoglers form og str. meget teknisk. Så... så vidt er vi nu.
Hvad angår min mor, så blev hun overflyttet til en sengeafdeling fra intensiv. Lørdag blev hun så udskrevet, og nu sidder hun derhjemme og sover meget af tiden.
Det er selvfølgelig trist, men der er ikke noget at gøre ved det, og nu vil jeg så bare glæde mig over, at jeg fortsat går hjemme, så jeg har overskud til at besøge hende og min far med begge unger jævnligt. Det gør hende glad at se ungerne, og derudover er der ikke meget, der kan lokke et smil frem - desværre.
Tak fordi du spurgte
Jeg skal nok vende tilbage, når vi ved mere om Louise.
- Helle
Anmeld