Mandagsvejning... på den igen :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Mie A

Så er julen overstået og herhjemme betyder det sund kost... især pågrund af de ekstra kilo der lige sneg sig på i december, men også pågrund af alle de andre jeg gerne vil tabe

Jeg er overbevist om at jeg ikke er den eneste der er på den sunde vogn i disse tider... så lad os starte mandagsvejningen op igen.

Min vægt sagde minus 2,5 kg siden sidste mandag - Så der er vist røget en masse væske

Hvad med jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

BK

Jeg vil gerne være med... Dog har jeg ikke været på vægten i dag... Den sagde +2,5 kg i forhold til det jeg vejede d. 28 dec.

Men jo skal til at tage mig alvorligt sammen, for ellers ender jeg med at være en lidt for rund madame der ikke kan noget med mine børn.

Anmeld

11. januar 2010

ivfmarie

Jamen jeg er vel også med... min kamp er bare at holde vægten nu - og det er sgu næsten sværere end at tabe...

2,5 kilo, Mie, det er sgu da flot! Og Klock... du må bare spænde hjelmen, så skal det nok lade sig gøre!!

Har I set min indlæg om BT's løbeudfordring på "taber-forum'et"? Måske var det noget vi kunne samle et hold til?

Marie 

Anmeld

11. januar 2010

Rasmine

ivfmarie skriver:

Jamen jeg er vel også med... min kamp er bare at holde vægten nu - og det er sgu næsten sværere end at tabe...

2,5 kilo, Mie, det er sgu da flot! Og Klock... du må bare spænde hjelmen, så skal det nok lade sig gøre!!

Har I set min indlæg om BT's løbeudfordring på "taber-forum'et"? Måske var det noget vi kunne samle et hold til?

Marie 

Jeg vil vildt gerne prøve det, IVF!

Mit problem er bare mit ene knæ.

Det er som at skulle vælge mellem pest eller kolera... -Skal jeg investere i nogle gode (dyre) støddæmpende løbesko, og håbe på at knæet holdet?

-Eller skal jeg prøve at løbe lidt, for at se om knæet overhovedet holder? Altså hvis jeg vælger nr. 2, er der jo stor chance for det ikke holder, da jeg skal have meget støddæmpende sko (eller hvad det hedder)

-Kan sgutte hitte ud af det.

Anmeld

11. januar 2010

BK

ivfmarie skriver:

Marie 

Ville gerne men kan ikke løbe... Og synes heller ikke at jeg har tiden til det, for er alene med børnene fra 6 morgen til 17 eftermiddag.

Så det er begrænset hvad jeg får tid til at løbe...

Anmeld

11. januar 2010

bette

jeg rækker hånden i vejret og melder mig ind under denne mandagsvejning..
skal have mig vejet i aften.. og se om jeg er enorm og hvor mange kg jeg skal af med.. suk.. hvorfor tog jeg dem dog også på....

for mig handler det selvfølgelig om at komme ned i vægt men også i det hele taget at få dyrket noget motion.. bare det at komme afsted er jo mega for mig lige i tiden.. (fik et angstanfald sidst jeg sneg mig afsted for at træne i centeret..)

vil så gerne have min nogenlunde pæne figur igen... gider ikk at blævre mere..

bev også helt depri af at høre på hvor lidt de andre tøser skulle tabe sig da jeg fik det af vide til forrige legedag... suk.. føler mig som en stor fed ko..

Anmeld

11. januar 2010

Joan ( Smallie )

bette skriver:

jeg rækker hånden i vejret og melder mig ind under denne mandagsvejning..
skal have mig vejet i aften.. og se om jeg er enorm og hvor mange kg jeg skal af med.. suk.. hvorfor tog jeg dem dog også på....

for mig handler det selvfølgelig om at komme ned i vægt men også i det hele taget at få dyrket noget motion.. bare det at komme afsted er jo mega for mig lige i tiden.. (fik et angstanfald sidst jeg sneg mig afsted for at træne i centeret..)

vil så gerne have min nogenlunde pæne figur igen... gider ikk at blævre mere..

bev også helt depri af at høre på hvor lidt de andre tøser skulle tabe sig da jeg fik det af vide til forrige legedag... suk.. føler mig som en stor fed ko..

Jeg kunne godt tænke mig at tabe mig noget også. Men jeg er bare en rigtig spade til at komme afsted måske vi kan træne sammen.

Og du syntes du er en fed ko, hmmm så du overhovedet på mig da du var her ude? for hvis dui er en ko er jeg da godt nok en elefant. Jeg var bare fed inden jeg fik børn

Anmeld

11. januar 2010

bette

Jeg kunne godt tænke mig at tabe mig noget også. Men jeg er bare en rigtig spade til at komme afsted måske vi kan træne sammen.

Og du syntes du er en fed ko, hmmm så du overhovedet på mig da du var her ude? for hvis dui er en ko er jeg da godt nok en elefant. Jeg var bare fed inden jeg fik børn

vil rigtig rigtig gerne have en trænings partner.... mangler en at træne med..

så jeg er frisk.. det koster jo kun 200 kr i dit studie.. hvor du også nu har lov til at træne i sportsclub bare ved at være medlem i dit studie... ved ikke om det var noget i den dur du havde i tankerne..
så kunne vi hive hinanden afsted

og nej synes ik du er en elefant.. bestemt ikke..

Anmeld

11. januar 2010

BK

Har lige købt en nye kogebog i dag... 

"Spis med Slankedoktor" den kostede 70 kr i en boghandel... Så det synes jeg bestemt var billigt...

Manden er (håber jeg) enig med mig om at nu skal det være, det kan jo også være at han bare siger ja for at få fred.

Anmeld

11. januar 2010

ivfmarie

Klock skriver:

Har lige købt en nye kogebog i dag... 

"Spis med Slankedoktor" den kostede 70 kr i en boghandel... Så det synes jeg bestemt var billigt...

Manden er (håber jeg) enig med mig om at nu skal det være, det kan jo også være at han bare siger ja for at få fred.

Det lyder sgu fornuftigt! Det er altså det vigtigste for sundheden at kroppen får den rigtige mad. Motionen er "bare" bonus for vægttabet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.