må man godt hade sin underbo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. maj 2008

bette

er ved at blive såååå sindssyg sur på ham..
han skal altid holde fest når min mand skal op på arbejde dagen efter.. og så vågner bettemanden af hans lorte musik og deres råben og skrigen..>(

synes bare ik det kan passe at man ikke kan tage hensyn til hinanden når man bor i en lydt lejlighed hvor der bor både børn og ædre mennesker.. (?)

er så pisse træt af det.. og laver en seddel idag og hænger op i opgangen om at man for f.... skal tage hensyn og overholde reglerne med ro efter det og det tidspunkt..

vi lå vågen til kl. 01 hvor jeg så tog mit tøj på, gik ned og ringede på hans dør, og sagde at han godt måtte skrue lidt ned, mit barn blev ved med at vågne af det.. og min mand kunne ik sove.. så sagde han hurtigt ja det skal vi nok.. og inden jeg nåede at sige mere blev døren lukket.. æhm.. okay..

så nu gider jeg ikke mere.. synes ik det kan være rigtigt..
bare lidt brok herfra... >(>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2008

Lise

Ham der han var engang min overbo.. >( Techno, techno, techno og fest, fest, fest hver torsdag, fredag, lørdag til kl 4 om morgenen! Han kunne dog sagtens forstå det når jeg kom igen og igen og bad ham skrue ned, og så skruede han da også ned...men behøver man altid be om det?

Ja, du må gerne hade din underbo! Men for at bevare en ordenlig tone - i skal trods alt leve med hinanden indtil en af jer flytter - så prøv at gå ned og tal stille og roligt med ham mens der ikke er larm og halløj. Forklar ham at det ikke dur for jer at han spiller så højt musik osv.. i må have nogle regler om larm; plejer det ikke hedde nogenlunde hverdage til kl 20 og weekend til 22-23? Hvis han så ikke forstår så kan du jo prøve at rotte dig sammen med andre fra opgangen... er det ejer eller leje? Hvis leje kan du jo klage over ham..

Jeg føler med dig.

Lise - glad for at bo i hus

Anmeld

3. maj 2008

Nadi

Ja man må gerne hade sin underbo ;) Det gør jeg nemlig! Altså ikke din men min egen.

Din underbo kan simpelthen ikke være bekendt ikke at respektere jer andre (specielt når man har en lille gut som jer), håber han skruede ned efter at du havde været nede ved ham.

-Nadia

Anmeld

3. maj 2008

bette

Lise skriver:

Ham der han var engang min overbo.. >( Techno, techno, techno og fest, fest, fest hver torsdag, fredag, lørdag til kl 4 om morgenen! Han kunne dog sagtens forstå det når jeg kom igen og igen og bad ham skrue ned, og så skruede han da også ned...men behøver man altid be om det?

Ja, du må gerne hade din underbo! Men for at bevare en ordenlig tone - i skal trods alt leve med hinanden indtil en af jer flytter - så prøv at gå ned og tal stille og roligt med ham mens der ikke er larm og halløj. Forklar ham at det ikke dur for jer at han spiller så højt musik osv.. i må have nogle regler om larm; plejer det ikke hedde nogenlunde hverdage til kl 20 og weekend til 22-23? Hvis han så ikke forstår så kan du jo prøve at rotte dig sammen med andre fra opgangen... er det ejer eller leje? Hvis leje kan du jo klage over ham..

Jeg føler med dig.

Lise - glad for at bo i hus

det er en lejet lejlighed i et boligselskab..
har prøvet at snakke med ham om det, men det er som om han ikke vil.
havde tænkt på at skrive en seddel om det.. ang regler osv. men ved ikke helt hvordan jeg skal skrive den uden at virke sur i den....

Anmeld

3. maj 2008

bette

Nadi skriver:

Ja man må gerne hade sin underbo ;) Det gør jeg nemlig! Altså ikke din men min egen.

Din underbo kan simpelthen ikke være bekendt ikke at respektere jer andre (specielt når man har en lille gut som jer), håber han skruede ned efter at du havde været nede ved ham.

-Nadia

han skruede lidt ned for bassen.. men de råbte stadig helt vildt.. og mikkel vågnede hver gang.. >(

Anmeld

3. maj 2008

Rasmine

Hey bette Jeg ville altså også lige ta' en snak med ham, istedet for at hænge en seddel op. Og ja, du må gerne hade ham. ;)

Anmeld

3. maj 2008

bette

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hey bette Jeg ville altså også lige ta' en snak med ham, istedet for at hænge en seddel op. Og ja, du må gerne hade ham. ;)[/citat] problemet er bare at han ikke særlig gerne vil snakke.. så det er lidt svært.. og ja vi har endda gået i samme klasse.. sikke en ko(?)

Anmeld

3. maj 2008

Rasmine

I kan købe vores hus, så slipper I da for underboer.
;)

Anmeld

3. maj 2008

bette

Mebach skriver:

;)

hehe tjaaaa... vi skal vist lige have betalt vores lån af før vi flytter nogen steder;)

Anmeld

3. maj 2008

Nadi

Mebach skriver:

;)

Er I ved at flytte eller var det bare en venlig gestus ;)

Vi kan starte et kollektiv Bette uden dumme underboer :P Har du prøvet at snakke med LLO om det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.