Syg pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2008

linemus

Nanna har haft feber siden i tirsdags. Det startede med 39-40 i feber, var oppe og vende på 40.7, så et par dage med 38-39, og i går var den helt nede på 37,7. Det er den også cirka nu, men hun er pylret og varm, sover lidt ind imellem, når jeg kan lægge hende fra mig.

Var ved lægen i går for en sikkerhedsskyld, men der var intet. Nu har jeg så lige opdaget at hun har røde prikker over hele maven, ryggen og hovedet. Tror I bare det er tre-dages-feber så? Eller kan det være noget andet? Og burde hun så ikke være ved at være rask, hvis det var?

Bliver så ked af at se hende ked af det det meste af tiden, især når hun ellers aldrig plejer at græde, og nu skal der ingenting til.

Ja, og så et sidste spørgsmål: Bør jeg aflyse mødregruppe her imorgen (Sebastians mødregruppe) velvidende at han (og derfor også jeg) vil blive helt ubeskriveligt ulykkelig...?

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2008

bette

ja det lyder som 3dags feber..og så er feberen på vej væk, når de røde pletter kommer.. mikkel havde det også.. men vi tog stadig ned i byen osv. det var jo ikke fordi han var helt vildt syg.. og han havde godt af lidt frisk luft..

hm om du bør tage afsted.. ja hvorfor ikke, du kan jo altid tage afsted igen hvis du ikke synes det er hyggeligt når hun er lidt pylderet..

tror også at imorgen er hun langt bedre..

Anmeld

3. maj 2008

linemus

Tak. Jeg er også ret sikker på, at det er tredagsfeber, så nu håber jeg bare, hun snart er ovre det, for hun er så ked af det og træt.

Problemet med mødregruppe er, at de kommer her, og jeg vil jo ikke udsætte dem for smitte... Jeg kan selvfølgelig bare spørge dem...

Anmeld

3. maj 2008

bette

linemus skriver:

Tak. Jeg er også ret sikker på, at det er tredagsfeber, så nu håber jeg bare, hun snart er ovre det, for hun er så ked af det og træt.

Problemet med mødregruppe er, at de kommer her, og jeg vil jo ikke udsætte dem for smitte... Jeg kan selvfølgelig bare spørge dem...

tror faktisk ikke det smitter for at være ærlig... det er jo bare feber.. men ja ved det faktisk ikke.. to sek tjekker lige i min bog om sygdomme..

Anmeld

3. maj 2008

bette

hmm kan ik finde min bog.. men på nettet står der godt nok at det smitter:(

der stod det her:
3-dages feber smitter, imens der er feber, og op til 2 dage efter at udslættet har vist sig

Anmeld

3. maj 2008

linemus

Tak - hvor har du fundet det henne? Jeg har selv læst masser af steder, at det smitter, men der stod ikke noget om, hvornår. Øv, så må jeg hellere aflyse imorgen :(

Anmeld

3. maj 2008

bette

linemus skriver:

Tak - hvor har du fundet det henne? Jeg har selv læst masser af steder, at det smitter, men der stod ikke noget om, hvornår. Øv, så må jeg hellere aflyse imorgen :(

fandt det her.. lidt længere nede på siden

http://www.netdoktor.dk/vagtlaegen/Fakta/boernesyg domme.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.