Fra børn og fulde folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Anja

Ja, man siger jo at det er fra børn og fulde folk man skal høre sandheden, og den fik vi så lidt i dag.

Vi taler om, at vi skal på ferie og så siger Elias: "Far ikke med, far på arbejde"

Tror at det gik op for manden, at han vist ret ofte er på arbejde, når vi andre holder fri. Elias holder fast i det her et par timer senere, han kan slet ikke se for sig, at hans far skal med på ferie.

Anja, der nu tænker lidt over, hvordan vores hverdag er strikket sammen og hvordan børnene i virkeligheden oplever det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Susan1978

nårhh hvor sødt.. og ja det er godt nok en til at tænke over..

herhjemme.. kommer den også lidt, bare på en anden måde.. når ungerne skal have hjælp, så kommer de partout til mig!  nogle gange siger Jannik, hvorfor spør´ i ikke mig...     Han får som regel ikke noget svar..

Og det har altså også noget at gøre med at han ret ofte bare siger NEJ uden at tænke over hvad de spør om...  eller at han ikke er hjemme.

Håber Far kommer med på ferie Anja.. det ville være godt for Elias og ja jer andre.

Anmeld

10. januar 2010

Joan ( Smallie )

Åhh ja den kan godt gøre lidt ondt at få kylet i hovedet specielt hvis man ikke har andre muligheder end at far arbejder meget.

Lige i tiden er det sådan at når Niels står op er det første han høre ad om hvoer er far og det første han spøger ad når jeg henter ham i dp er iogså hvor er far og det gør sku lidt ondt for knægten savner sin far og den ene uge er han først hjemme ved 18 tiden og Niels kommer i seng ved 19 tiden, så ikke meget tid de har.

Men det er da godt de kan give udtryk for det når det kommer til stykket

Anmeld

10. januar 2010

Anja

Tror faktisk mest, at Elias oplever, at far er på arbejde fordi mor ikke er. Jeg har jo tidligt fri mange dage og arbejder aldrig i weekenden. Min mand har 3 dage om ugen til 18/19 og så har han ellers tidligt fri eller fridag de øvrige dage, så det er ikke fordi han som sådan arbejder meget, men tror at ungerne ofte oplever at de er alene med mig og ikke alene med far.

Anmeld

10. januar 2010

Nadi

De lægger bare mærke til meget mere end man sådan lige tror.

Da min lillebror ikke var særlig stor begyndte han at stå og hive i min fars jakke, for han vidste at tog han den af så blev han hjemme. Min far arbejde nemlig også super meget da vi var små.

Og det er egentlig lidt sjovt for Oliver gør det samme hvis vi er på besøg et sted. "Ta jakken af" siger han så når vi kommer indenfor søren, for så ved han at vi bliver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.