må jeg høre hvordan jeres skønne unger sover?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. maj 2008

Siber

ja jeg skal altså bare lige sammenligne!

Johanna vågner mellem 6.45 og 7.30
1. lur mellem 8.30 og 9.30
sover ca. 2 timer (hvis man er heldig)
2. lur er ved 14-tiden
sover 3 kvarter måske 1 time hvis man er heldig
kommer i seng ved 18.30-19.00 tiden

Hun er bare en knallert til at sove om eftermiddagen, og det er lidt et problem, fordi så er hun bare så tæske træt når vi spiser aftensmad, men jeg synes hellere ikke jeg kan presse en lur mere ind (og hun vil det hellere ikke)
Nå men jeg vil bare lige høre med jer andre, og jeres ungers rytme

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2008

Lene76

Viktor er et godt sovebarn... han sover fra kl 20-7.30 får en flaske og sover til kl ca 9 halv 10.... sover igen mellem 12/13 til ca 16 sådan plus minus..... også i seng kl ca 20... dejlige dreng, jeg ved ik hva ejg vil gøre hvis jeg fik el havde et af de børn der vågnede kl L..t og bare var vågen 100 gange om natten SÅ PIGER JER DER HAR SÅDAN BØRN I HAR DEN STØRSTE RESPEKT FRA MIG TIL HVORDAN I FÅR DAGEN TIL AT FUNGERE

Knus Lene

Anmeld

3. maj 2008

linemus

Signe sover fra ca. 19.30 til et sted mellem 5-6. Sover igen kl. 9-12. Her er eftermiddagsluren også ultrakort, omkring 3 kvarter - en time, hvis jeg er heldig. Men hun kommer først ud kl.15-15.30. Nanna er jo ca. det samme.

Kan du måske rykke hendes 2. lur en times tid?

Knus Line

Anmeld

3. maj 2008

Lise

Lene76 skriver:

jeg ved ik hva ejg vil gøre hvis jeg fik el havde et af de børn der vågnede kl L..t og bare var vågen 100 gange om natten SÅ PIGER JER DER HAR SÅDAN BØRN I HAR DEN STØRSTE RESPEKT FRA MIG TIL HVORDAN I FÅR DAGEN TIL AT FUNGERE

Knus Lene

Ooooork - det vænner man sig hurtigt til ;) Jeg fungerer efterhånden bedst de dage hvor jeg kun har sovet ca 5 timer i alt om natten... Det ville du ikke have hørt mig sige for et år siden!

Nå, Simon skifter rytme som vi andre skifter vores underhylere, men pt ser det ud som følger - når han er hjemme vel at mærke, i vuggeren sover han lidt mindre..

Vågner ml. 5:30 og 7 (idag kl 7, ahhhh...så har vi virkelig sovet længe).
Sover 1½-2½ timer fra kl. ca 9
Sover 1½-2 timer fra kl ca 13-14 stykker
Kommer i seng ca kl. 19:30 - sover til ca kl 1, får flaske og sover videre til om morgenen.

Nogle gange er han vågen nogle flere gange om natten. I nat vågnede han allerede 23:30 og fik sin flaske. Vågnede igen kl ca. 5, hvor han troede han skulle lege. Vi tog ham ind, og efter ca 3 kvarters moslen faldt han i søvn og sov i mine arme til kl 7...

- Tror han har bisse på vej (lidt feber tidligere på uge, rød røv + diarre igår, pylder under måltider, savler og bider i ting)

Anmeld

3. maj 2008

Rasmine

linemus skriver:

Signe sover fra ca. 19.30 til et sted mellem 5-6. Sover igen kl. 9-12. Her er eftermiddagsluren også ultrakort, omkring 3 kvarter - en time, hvis jeg er heldig. Men hun kommer først ud kl.15-15.30. Nanna er jo ca. det samme.

Kan du måske rykke hendes 2. lur en times tid?

Knus Line

Det samme her, hvis han er i vs vel at mærke.
Herhjemme sover han ikke så længe om formiddagen.

Men kan dog godt få ham til at sove igen, om morgenen, efter en flaske og en tør mås.
Idag til 8.30.

Anmeld

3. maj 2008

ivfmarie

Malte er vældig stabil, har haft den samme rytme i lang tid: vågner kl 5.50 1.lur ca 8 til senest 9. Middagslur ca 11.30 til 13.30 (dp truer med at vi skal betale ekstra ;), de andre børn vækkes 14.30) Eftermiddagslur ca 17-18 I seng kl 19.30 Nattesøvnen er lidt ustabil, sommetider sover han igennem, men oftest vågner han en gang eller to i løbet af natten for at få en sut eller en tår the. Ligenu er der dog kuk i rutinen - der er tænder på vej, og han er snottet med ondt i halsen :'( Han er meget vågen om natten og sover uroligt, men heldigvis sover han det mere i løbet af dagen - lækkert når han nu har været hjemme fra dp siden onsdag. Marie

Anmeld

3. maj 2008

Tikki

Halløj

Iza sover:
formiddagslur fra 9 til 10.30
eftermiddagslur fra ca 14 til 16
Puttes til natten fra 19.30-20.00 og sover til ca. 7 - 7.30

Sådan har det været de sidste par måneder..:) skønt

Anmeld

3. maj 2008

bette

her sover mikkel sådan her:
imellem 19.00 og 20.00 stykker kommer han i seng..
vågner kl. 08.00
sover middagslur kl. 12:P

Anmeld

3. maj 2008

Sille

hun sover ca to lure om dagen og længen på dem er meget forskellig.. 1 time er normalt..
Om natten er hun begyndt at sove rigtig fint.. ca. fra 20-07... vågner et par gange for at få sut... Men det er til at leve med...

Så alt i alt sover vi fantastisk.... Hurra.. endelig!!!

Anmeld

3. maj 2008

Sille(smil)

Sover? Nej det gør vi da ikke herhjemme:S Ihvertfald ikke ret meget. Birk er næsten umulig at få i seng før klokken 21. Han vågner flere gange om natten og vi står op kl 6-7 om morgenen. Så sover han en god lur på knap to timer om formiddagen og en kort lur på fem kvarter om eftermiddagen.

Glæder mig stadig til han sover igennem for første gang.....

Sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.