Lene76 skriver:
jeg ved ik hva ejg vil gøre hvis jeg fik el havde et af de børn der vågnede kl L..t og bare var vågen 100 gange om natten SÅ PIGER JER DER HAR SÅDAN BØRN I HAR DEN STØRSTE RESPEKT FRA MIG TIL HVORDAN I FÅR DAGEN TIL AT FUNGERE
Knus Lene
Ooooork - det vænner man sig hurtigt til ;) Jeg fungerer efterhånden bedst de dage hvor jeg kun har sovet ca 5 timer i alt om natten... Det ville du ikke have hørt mig sige for et år siden!
Nå, Simon skifter rytme som vi andre skifter vores underhylere, men pt ser det ud som følger - når han er hjemme vel at mærke, i vuggeren sover han lidt mindre..
Vågner ml. 5:30 og 7 (idag kl 7, ahhhh...så har vi virkelig sovet længe).
Sover 1½-2½ timer fra kl. ca 9
Sover 1½-2 timer fra kl ca 13-14 stykker
Kommer i seng ca kl. 19:30 - sover til ca kl 1, får flaske og sover videre til om morgenen.
Nogle gange er han vågen nogle flere gange om natten. I nat vågnede han allerede 23:30 og fik sin flaske. Vågnede igen kl ca. 5, hvor han troede han skulle lege. Vi tog ham ind, og efter ca 3 kvarters moslen faldt han i søvn og sov i mine arme til kl 7...
- Tror han har bisse på vej (lidt feber tidligere på uge, rød røv + diarre igår, pylder under måltider, savler og bider i ting)
Anmeld