vores store køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Grynt

Da vores bil er fra 2000 hvde vi snakket lidt om at få den skiftet ud med en nyere model. Fik overbevist manden om at en lille køretur til Silkeborg ville være en god ide bare for at KIGGE  Vi finder den bil vi (jeg) allerede havde sat mit øje på g syntes den er mægtig fin. Min mand tager den ud og prøvekøre og han syntes egentlig den var mægtig god at køre i  så det korte af det lange er, at forhåbentlig i næste uge er jeg den stolte ejer af denne vogn  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Anja

Lækker dyt !! Den ser meget rummelig ud

Anmeld

10. januar 2010

Louise mortil4

Det er da en fik "lille" dyt i der her fået jer.

Må gi Anja ret, den ser godt nok rummelig ud.

Anmeld

10. januar 2010

bette

ej hvor nice ... den kan man da kun blive glad for at eje.. !!

Anmeld

10. januar 2010

Grynt

Glæder mig også sindsygt meget til at køre den Og ja den er rummelig..lidt mere end den station car vi har nu. Vi har også brug for pladsen da jeg jo har 4 unger (ikke at de alle køre med hele tiden)

Anmeld

10. januar 2010

Anja

Grynt/Tina skriver:

Glæder mig også sindsygt meget til at køre den Og ja den er rummelig..lidt mere end den station car vi har nu. Vi har også brug for pladsen da jeg jo har 4 unger (ikke at de alle køre med hele tiden)

Hvordan kan det være, at I har valgt en alm bil istedet for en, hvor hele flokken kan være med på én gang ?

Anmeld

10. januar 2010

Grynt

fordi de 2 store er flytte hjemmefra og hvis de skal med os ud tager de ofte vores bil nr 2. Der kan der så være extrabagage i eller de kan have deres kærester med

Anmeld

10. januar 2010

Lise

Den er fiiiin

Vi har også en Opel Astra st.car og er glade for den

Anmeld

10. januar 2010

Grynt

Lise skriver:

Den er fiiiin

Vi har også en Opel Astra st.car og er glade for den

Ja det er en lækker bil at køre. Hvornår er jeres fra? Den vi har nu er fra 2000 og den vi køber er fra 2006.

Anmeld

10. januar 2010

Lise

Grynt/Tina skriver:

Ja det er en lækker bil at køre. Hvornår er jeres fra? Den vi har nu er fra 2000 og den vi køber er fra 2006.

Den er fra 2007

Det er en leaset firmabil, så vi skal have ny bil igen allerede om et år  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.