Hvilken størrelse bruger ungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. maj 2008

Tut

Hej piger, Hvilken størrelse tøj bruger jeres unger? Noah er i str. 80 nu... Og ekelte bodyer i str. 86... Han er 77 cm. lang. Da jed stod tidligere i dag, ude i skuret og arrangerede flyttekaser, faldt jeg over Noah's tøj som vi har gemt, og jeg kunne simpelthen ikke lade være med at skulle kigge på det - ih hvor er str. 50/56 bare småt - tænk de har været så små engang. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2008

bette

mikkel bruger str. 80 i de fleste trøjer.. ellers er det str. 80 i body, 74 i bukser,

Anmeld

2. maj 2008

Lise

Hej Mette,

Simon er 72 cm lang nu, tror jeg nok, og han bruger 74 og 80. Ja, tænk engang - han er vokset 20 cm på 9½ mdr. og det er slet ikke til at forstå at han var sådan en lille prut bare sidste sommer.

:)

Anmeld

2. maj 2008

Nadi

Oliver bruger str 74 og 80 i body'er, men han er så småt på vej over i str 80. Kan heller ikke forstå de har været så små engang, skal snart til at finde Oliver's gamle tøj frem til en veninde som skal have en dreng til august. Det bliver også helt vildt mærkeligt at skulle finde det frem og lægge det sammen når man er vant til den størrelse de har nu. -Nadia

Anmeld

2. maj 2008

Mor-jannie

hej..

ja her bruger william 68.

han er jo ik såå stor:-)

Anmeld

2. maj 2008

Mikkelmusen

74 og 80 ca... mest 80 nok :)

Anmeld

2. maj 2008

Muffinmus

Mellem 74-86 alt efter hvad mærke det er:)
Synes der er for stor forskel åp det og det burde være mere ens så man ikke køber for småt eller alt for stort.
Han er vist omkring 77 cm tror jeg.

Anmeld

2. maj 2008

Kaufie

Her bruger vi mest 74.

William blev målt til 70 for lidt over en måned siden.

Men tøjet i str 80 er klart i kælderen - både en del arvet og en bunke nyindkøbt (faren (!!!) var lige på udsalg i onsdags)

Anmeld

2. maj 2008

Loggidut

her er vi i en 80´er...

men opdagede lige i dag at den stumpede lidt på ærmerne...så måske skal jeg snart finde en anden str.?

Anmeld

2. maj 2008

ivfmarie

str 80 +/- afhængig af hvor godt tørretumblet det er ;)
Nu er det jo ikke fordi Malte er så lang endda, men han er jo rund, så for at ærmer og lår kan være i tøjet, ja så hedder det altså ca 80.

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.