Noah's "nye" stor-drenge-seng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Tut

Hej,

Noah har jo haft en juniorseng i et 1 år, sådan en smart hoppekids seng.

I går købte vi så højmodulet til den, og jeg siger jer det er et hit.

Specielt hulen neden under - han er ikke til at drive ud. Og han synes det er SÅ sejt at sove i den, for det er jo kun sådan en seng store drenge har

Har er en frygtløs knægt med krudt i røven, så stigen er ikke noget problem han kravler lige så fint både op og ned af den.

Ha en skøn lørdag.

Tut - med en datter der står i barnevognen og sover, og en søn der sover i sin nye seng, og en mand der sover på sofaen... Så nu vil jeg joine resten af min familie og tage en lille lur

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Nadi

Hvor er den bare sej!! Jeg havde faktisk også tænkt om Oliver skulle have sådan en seng, det havde jeg nemlig også selv og jeg ELSKEDE den simpelthen.

Men jeg har fundet en seng i ILVA som kan blive til en alm seng og det bliver den han får.

Sov godt søde Tut

Anmeld

9. januar 2010

Kristina V

Vi har også købt halvhøjt modul til Karolines seng, og vi har snakket en del om at sætte det på nu.

Hun er aldrig rullet eller faldet ud af junior sengen, og går ikke bare lige sådan selv ud af den.. Så overvejer kraftigt, at forhøje den.  Hun vil nemlig ELSKE den hule..

Anmeld

9. januar 2010

Tikki

Den er bare superfed -Iza har jo den samme seng, men altså uden hulen. Hun ville også elske den, men tør ikke rigtigt eftersom hun jo går meget i søvne og altid vader ind til os om natten....ved ikke om hun ville kunne gå ned af en stige i søvne

Anmeld

9. januar 2010

Grynt

Totalt sejt drenge værelse han har. Kan godt forstå han er meget glad for sin seng  Billederne over sengen er virkelige flotte...nogle du har købt eller måske malet?

Anmeld

9. januar 2010

Tut

Grynt/Tina skriver:

Totalt sejt drenge værelse han har. Kan godt forstå han er meget glad for sin seng  Billederne over sengen er virkelige flotte...nogle du har købt eller måske malet?

Hej Tina,

Det er min kære, nu afdøde, faster's bedste veninde der har malet dem.

Min faster lovede at få malet et til Nana også inden hun døde (for 3 uger siden)

Hendes bedste veninde sagde til mig, til min fasters begravelse, at hun selvfølgelig stadig gerne ville male det til Nana. Så det glæder jeg mig til at se.

Hun har også malet disse som vi har over vores seng.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2010

Grynt

Hun er da super dygtig. Kan godt forstå I glæder jer til at se billederne til Nana.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.