Sjællandsmøde hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken weekend passer dig bedst? (svar kun hvis du gerne vil være med)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

350 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Lise

Uddyb gerne - f.eks. hvis én weekend passer bedst, men du kan flere... Eller hvis du kun kan lørdag eller søndag i den weekend du har stemt på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Lise

Jeg har stemt på 13.-14. februar, men kan måske 23. eller 24. januar (vi regner med en 4-års fødselsdag dén weekend, men har ikke hørt yderligere), d. 13.-14. og d. 20. februar.

Anmeld

9. januar 2010

Susan1978

jeg kan 30/31 (med begge børn)

6/7 feb

20/21 feb

hvis det blir den 13 kan jeg nok godt lokkes  men så blir det også med begge børn. (men ved endnu ikke, om der kommer noget fastalavn halløj i vejen)

Anmeld

9. januar 2010

Lise

Jamen, så må i stemme på enten d. 13. eller d. 20. hvis i vil ha Susan og mig med - og det vil i jo gerne, ikke

Anmeld

9. januar 2010

Lise

Susan1978 skriver:

jeg kan 30/31 (med begge børn)

6/7 feb

20/21 feb

hvis det blir den 13 kan jeg nok godt lokkes  men så blir det også med begge børn. (men ved endnu ikke, om der kommer noget fastalavn halløj i vejen)

Jeg er i Aalborg 30.-31. da min gamle far bliver endnu ældre, d. 6. har svigerfar fødselsdag (ved endnu ikke om han holder noget, men så skulle det da være første gang han ikke gør) og d. 7. skal jeg være sammen med nogle andre dejlige tøser..

Anmeld

9. januar 2010

Mie A

Jeg har svaret den 27-28. - men jeg kan også den 13-14.

Anmeld

9. januar 2010

Tikki

Halløj - så melder jeg m ig også på banen efter en laaaang pause pga, manglende tid. Men jeg vil jo altid gerne komme til noget spas. Jeg har skrevet d. 13/14 februar og efter - skal noget i alle de andre weekender.

Håber alle har det godt og trives...og vildt Lise at du allerede er i uge 32???? What jeg har været længe væk!

Anmeld

9. januar 2010

Lise

Jeanette skriver:

Halløj - så melder jeg m ig også på banen efter en laaaang pause pga, manglende tid. Men jeg vil jo altid gerne komme til noget spas. Jeg har skrevet d. 13/14 februar og efter - skal noget i alle de andre weekender.

Håber alle har det godt og trives...og vildt Lise at du allerede er i uge 32???? What jeg har været længe væk!

Hey Jeanette - skønt at se dig herinde  Har tænkt på dig idag (jo, det har jeg faktisk!)

Og det glæder mig at du gerne vil ses.. og at du har stemt d. 13.-14.

Anmeld

9. januar 2010

Tikki

Lise skriver:

Hey Jeanette - skønt at se dig herinde  Har tænkt på dig idag (jo, det har jeg faktisk!)

Og det glæder mig at du gerne vil ses.. og at du har stemt d. 13.-14.

Ja, det er altså for længe siden jeg har været her, kan jeg godt mærke nu. Jeg er ved at søge job og 1000 andre ting, som bare tager alt min energi. Men jeg tænker på jer herinde af og til alligevel

Jeg håber, du så tænkte noget godt  

Anmeld

9. januar 2010

Susan1978

Lise, det lader til at det næsten "kun" kan blive den 13 hva..

ej hvis i vælger den weekend, så håber jeg meget at det blir om lørdagen så.

jeg vil hvert fald sætte kryds i min kalender - så jeg ikke få aftalt noget andet der.

Så skal vi da bare finde ud af hvor det skal være.. i  må meget gerne komme ned til mig, men det er måske mere centralt hos Lise eller Anja..

Susan som indirekte blev smidt væk fra fjernsynet da kæresten slog over på star trek..  arghh come on, jeg sad lige og ledte efter nadia til sport 09.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.