hellere sent end aldrig....så jeg giver lige mit besyv med...
Tif stoppede dagen før nytårsaften...vi snakkede lidt om at sutten egentlig var ulækker, og som altid siger Tif til mig: Mor "vaster" den, jeg svarede hende, aj den er virkelig ulækker, så vi kan ikke vaske den, smid den hellere i skraldespanden...som sagt så gjort, den havnede i skralderen, og lågen blev klappet.
Om aftenen da hun skulle sove, sagde damen: min sut er "ulætter" adddddd, og jeg gav hende ret, og sagde det var godt hun smed den væk.
Så spurgte hun efter en ny sut, og jeg sagde at sådan en havde vi ikke. Og det var så ok med hende...(det skal lige siges at jeg havde gemt alle de andre sutter langt væk)
Siden har hun så sourgt mange gange om hendes sut stadig er i skralderen, og jeg giver hende ret, og roser hende for at smide den væk. Men hun acceptere det totalt.
I DP hvor de andre bruger sut, har DPén virkelig været god, Tif blev puttet før de andre, så hun ikke lige så deres sut med det samme. Og der har ikke været nogle problemer med det.
Jeg har en teori, som egentlig har holdt: kasper smed den selv væk, da han var 2½ år, uden problemer...Christian var ca 3 år, og ham havde vi mægtige problemer med...Tif på 2½ acceptere det.
Jeg tror på at når de bliver en anelse ældre end nu, kan de argumentere, og har forståelsen for man kan købe nyt, hvor i mod at Tif kun har forståelse for at når man har smidt noget væk, så er det væk...
hmmm, hvor klog bliver du af det her?
Ikke en skid, men jeg kan da ihvertfald fortælle dig hvordan vi har gjort