Så er sommerferien bestilt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Anja

Vi har længe talt om, at vi gerne ville afsted syd på 2 uger igen til sommer (vi var det i maj 2009), men at det jo er ALT for dyrt at komme afsted i min sommerferie (skolernes sommerferie).

Vi har nu fundet ud af, at det bliver MEGET billigere, hvis man selv bestille fly og hotel, altså hver for sig og uden om et rejseselskab

Vi skal nu feriere 2 uger her http://www.riosolaparthotel.com/en/index.php

Vi har bestilt 3 værelseslejlighed, så der bliver okay med plads, sidst havde vi kun en 2 værelses.

Glæder mig allerede

Har I tænkt på sommerferie endnu ?

Det er første gang vi har bestilt så tidligt, men vi så på det for 14 dage siden og allerede nu er priserne for sommeren steget på de 14 dage, så vi tog chancen og bestilte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Lise

Det ser sgu da skønt ud  

Vi springer vist sommerferien over - altså, der skal da holdes ferie, men det bliver nok noget med nogle ture ud i det danske, eller måske et sommerhus... kan ikke helt overskue at planlægge noget..

Anmeld

9. januar 2010

Grynt

Ahhhh det ser godt nok lækkert ud, tillykke med jeres kommende ferie.

Gid vi også en dag kunne tage på sådan en ferie  Men om ca 3 år er vi totalt gældsfri og ungerne er færdig med at gå i dagsinst. og SÅ tager vi på en fed ferie

Anmeld

12. januar 2010

Marco2

Hej ANja.

Det ser rigtig lækkert ud. 

Hvordan har I selv bestilt? Har I bare googlet hoteller det sted hvor I vil hen, og så bare fundet billige flybilletter?

Vi er også igang med planlægningen, men vi benytter gerne charterrabatten.dk fordi vi synes det er billigere at rejse fra Hamborg og der er der større variation mht rejsens længde.

Men svigerfar ringede lige igår og spurgte om de måtte komme med i år, så det bliver jo nok en større familieferie vi skal på i år.

AG - glæder sig til ferie

Anmeld

13. januar 2010

Nadi

NICE

Jo vi (læs: JEG) har tænkt på sommerferien, havde en eller anden forestilling om at ta til Lalandia Billund midt i juni. Dennis går jo på barsel pr 1. juni og har altid gerne ville til Lalandia, plus jeg rigtig gerne vil til Legoland med Oliver fordi han elsker sine Lego-klodser. Så tror det vil være en sjov oplevelse for ham.

Men vi er dog ikke helt enige om denne plan. Så nu må vi se hva der sker. Ellers skal vi helt sikkert op i mine forældres sommerhus, der er vi hver sommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.