han tør ikk have sex med mig :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

enten må du have ham med til læge/jordmor som kan forklare ham det og berolige ham, eller også må du respektere at han ikke har lyst...jeg mener, jeg ville da blive ked af det hvis min mand forsøgte at presse mig til sex, så må man jo også respektere det den anden vej - og man kan jo heldigvis ordne mange ting selv

jeg kan mærke at han har lyst, men han holder tilbage fordi han ikk tør kunne ALDRIG finde på at presse ham til sex, så derfor valgte jeg jo os at respektere det, Det bare hårdt, og har har sagt at hvis jeg kunne finde beviser der var 100 % sikre på at det ikk skadet barnet så kunne det være at han turde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

oo

Anonym skriver:

jeg kan mærke at han har lyst, men han holder tilbage fordi han ikk tør kunne ALDRIG finde på at presse ham til sex, så derfor valgte jeg jo os at respektere det, Det bare hårdt, og har har sagt at hvis jeg kunne finde beviser der var 100 % sikre på at det ikk skadet barnet så kunne det være at han turde

så er det jo bare om at få en tid hos lægen der så må forklare ham, at SÅ stor er hans diller altså heller ikke altså de mænd, tsk tsk

Anmeld

8. januar 2010

MichellaMalou

Tjuhl skriver:

så er det jo bare om at få en tid hos lægen der så må forklare ham, at SÅ stor er hans diller altså heller ikke altså de mænd, tsk tsk

lige mine ord de kan godt blive lidt for pylrede

Anmeld

8. januar 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Altså de mænd, enten så tør de ikke have sex når man er gravid eller også brokker de sig i et væk fordi lysten til sex er forsvundet når man er gravid......

Men et, man kan ikke skade fosteret under sex.

Man kan heller ikke sætte fødslen igang med sex, det er en skrøne. Der skal så meget sæd til at sætte en fødsel igang at hans tisseemand falder af før det sker:0)

Og så vil jeg bare sige at sex pg orgasmer er godt, sammentrækningen forbereder livmoderen på veer.

Så det er bare at knalde derud af:0)

Christina

30+4

ih tak den argument vil jeg prøve at bruge overfor ham, altså at det forbereder livmoder til fødslen 

Men ja det er rigtigt, i starten af graviditeten var han fornærmet over jeg ikk havde lyst, og nu Tør han ikk

Anmeld

8. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

haha nej

nu tager vi li Jm først, Hun Kan nok give ham svaret os

Anmeld

8. januar 2010

Valle81

Anonym skriver:

ih tak den argument vil jeg prøve at bruge overfor ham, altså at det forbereder livmoder til fødslen 

Men ja det er rigtigt, i starten af graviditeten var han fornærmet over jeg ikk havde lyst, og nu Tør han ikk

Du kan prøve at lave en afstemning herinde for at høre hvor mange der har haft regelmæssigt eller hyppigt sex under graviditeten og om deres børn har set mærkelige ud ved fødslen:0)

Der kan ikke ske noget:0)

Mht orgasmer, så giver de de samme sammentrækninger i livmoderen som plukveer. Plukveer er gode, da de forbereder på veer og fødsel:0)

Så han har noget han skal have indhentet:0)

Anmeld

8. januar 2010

MichellaMalou

han skulle næsten kig med i det her indlæg,, for der er jo mange med meget erfaring om det som os har flere børn

Anmeld

8. januar 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Du kan prøve at lave en afstemning herinde for at høre hvor mange der har haft regelmæssigt eller hyppigt sex under graviditeten og om deres børn har set mærkelige ud ved fødslen:0)

Der kan ikke ske noget:0)

Mht orgasmer, så giver de de samme sammentrækninger i livmoderen som plukveer. Plukveer er gode, da de forbereder på veer og fødsel:0)

Så han har noget han skal have indhentet:0)

okay det vil jeg fortælle ham

Tak

Anmeld

8. januar 2010

Valle81

Anonym skriver:

okay det vil jeg fortælle ham

Tak

Var så lidt:0)

Håber snart you will be feeling the love:0)

Anmeld

8. januar 2010

Anonym trådstarter

frk.Quaade skriver:

han skulle næsten kig med i det her indlæg,, for der er jo mange med meget erfaring om det som os har flere børn

Viser ham det os i morgen så han kan se, at kvinder der har haft regelmæssigt sex mens de var gravide, ikk har fået børn der fejlede noget så hvorfor skulle vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.