han tør ikk have sex med mig :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.177 visninger
40 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Anonym trådstarter

har nu kun 3 mdr tilbage til termin, Og jeg har ekstremt meget lyst hele tiden, MEN min Kæreste tør ikk at have sex med mig, fordi han er bange for at skade barnet, og han er bange for at han vil sætte fødslen igen :s

Hvordan får jeg ham overbevidst om at det altså ikk skade barnet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

MichellaMalou

muligvis finde noget om det på nettet som han kan læse.. eller forslå at du ligger på side og han tag dig bagfra sådan.. 

Anmeld

8. januar 2010

Anonym trådstarter

frk.Quaade skriver:

muligvis finde noget om det på nettet som han kan læse.. eller forslå at du ligger på side og han tag dig bagfra sådan.. 

Har sagt at jeg kunne prøve at ligge på siden, men han er bange det skade barnet stadig :s

har vist ham nogle sider hvor der står det ikk skader barnet men det har bare ikk hjulpet

Anmeld

8. januar 2010

MichellaMalou

trist.. ellers hvis i snart skal til lægen eller ringe til lægen kan han jo spørger der og få svar på det ikk skader barnet,,, men hvor tror han smilehuller kommer fra heh

Anmeld

8. januar 2010

Anonym trådstarter

frk.Quaade skriver:

trist.. ellers hvis i snart skal til lægen eller ringe til lægen kan han jo spørger der og få svar på det ikk skader barnet,,, men hvor tror han smilehuller kommer fra heh

Tror os at jeg vil tage ham med til Jm her næste gang så han kan få svar, for puha det hårdt at gå når man har lyst og ikk kan få noget

Haha

Anmeld

8. januar 2010

MichellaMalou

jaa er os bange for min kæreste blir sådan,, men håber det ikk

Anmeld

8. januar 2010

Anonym trådstarter

frk.Quaade skriver:

jaa er os bange for min kæreste blir sådan,, men håber det ikk

kan jeg godt forstå, Troede heller aldrig at han ville blive sådan, MEN sådan blev han desværre

Anmeld

8. januar 2010

MichellaMalou

ja det må være nederen,, men sex sætter ikk en fødsel igang har jeg ihvertfald fået af vide af min svigerinde og svorger,, for de prøvede da,, og de gik da i seng sammen lige til dagen før hun skulle føde og tror faktisk os de havde sex på selve dagen,, og hun gik da et par dage overtid

Anmeld

8. januar 2010

Anonym trådstarter

frk.Quaade skriver:

ja det må være nederen,, men sex sætter ikk en fødsel igang har jeg ihvertfald fået af vide af min svigerinde og svorger,, for de prøvede da,, og de gik da i seng sammen lige til dagen før hun skulle føde og tror faktisk os de havde sex på selve dagen,, og hun gik da et par dage overtid

har hørt fra Jm at det kan sætte en fødslen igang med det er ikk før omkring terminen, han var med den dag det blev sagt det nok derfor han er lidt ræd for det

Anmeld

8. januar 2010

MichellaMalou

jaa det kan jo være.. men der var tre måneder endnu ikk??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.