(februar) 1 års fødselsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

XXSS

Vi skal holde fødselsdag nu på lørdag og næste lørdag og begge dage bliver til kl. 13. med franskbrød, bagte boller pålæg m.m. kaffe, kakao, det er trods alt 1 års fødselsdag. Der bliver lavet lagkage til gæsterne og Olivia får sin egen barbiedukke (lagkage) som hun kan pille i ligesom hun lyster

Og så en masse frugt.

Næste weekend er det inklusiv børn, så ungerne får pølser og brød ligesom gamle dage, inkl saft. De voksne får samme med som den første weekend, og så ja en masse frugt  Det er lige til at overskue og så kommer det ikke til at koste en bondegård..

Til dig, som har en familie der hiver og slider i bettefisen - jeg kender det alt for godt her også, men har valgt at holde det samlet og så må de voksne tage sig sammen og være voksne! Jeg nægter konsekvent at skulle bruge 3-4 weekender på at dele de voksne ud bare fordi, at de ikke kan "opføre sig ordentligt" - vi er 3 familier, min og min mands der er skilt.. Så nu har de fået stillet stolen for døren - de kan komme samme dag eller takke nej, jeg synes ikke at det skal gå udover de små - de store/voksne må bare tage deres ansvar  

Rigtig god 1 års fødselsdag til jer alle

Olivia Lilje & Tanja som også er 11+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Diana...

Tanja78 skriver:

Vi skal holde fødselsdag nu på lørdag og næste lørdag og begge dage bliver til kl. 13. med franskbrød, bagte boller pålæg m.m. kaffe, kakao, det er trods alt 1 års fødselsdag. Der bliver lavet lagkage til gæsterne og Olivia får sin egen barbiedukke (lagkage) som hun kan pille i ligesom hun lyster

Og så en masse frugt.

Næste weekend er det inklusiv børn, så ungerne får pølser og brød ligesom gamle dage, inkl saft. De voksne får samme med som den første weekend, og så ja en masse frugt  Det er lige til at overskue og så kommer det ikke til at koste en bondegård..

Til dig, som har en familie der hiver og slider i bettefisen - jeg kender det alt for godt her også, men har valgt at holde det samlet og så må de voksne tage sig sammen og være voksne! Jeg nægter konsekvent at skulle bruge 3-4 weekender på at dele de voksne ud bare fordi, at de ikke kan "opføre sig ordentligt" - vi er 3 familier, min og min mands der er skilt.. Så nu har de fået stillet stolen for døren - de kan komme samme dag eller takke nej, jeg synes ikke at det skal gå udover de små - de store/voksne må bare tage deres ansvar  

Rigtig god 1 års fødselsdag til jer alle

Olivia Lilje & Tanja som også er 11+6

Ej er du os gravid igen du nr 3 i denne gruppe hvor skønt stort tillykke. 

Anmeld

11. januar 2010

XXSS

Ja  tak

Det var dog ikke helt planlagt, men vi er glade, nu har manden gerne ville have en mere siden lillepigen var ikke særlig gammel. Der kommer til at være lige præcis 1½ år imellem dem, jeg håber det bliver godt.

Ja ja jeg skal lige have overstået nakkefoldsskanningen først så jeg ved at alt er vel..

Tanja

Anmeld

11. januar 2010

Diana...

Tanja78 skriver:

Ja  tak

Det var dog ikke helt planlagt, men vi er glade, nu har manden gerne ville have en mere siden lillepigen var ikke særlig gammel. Der kommer til at være lige præcis 1½ år imellem dem, jeg håber det bliver godt.

Ja ja jeg skal lige have overstået nakkefoldsskanningen først så jeg ved at alt er vel..

Tanja

Det skal nok blive godt hård men godt. ihh jeg er så misundelig på alle jer der er gravide jeg ville så gerne igen her er det dog manden er ikke synes det det rigtige tidspunkt endnu  Det er det nok heller ikke men jeg vil jo så gerne griner  Glæder mig til at følge jer igen.

Anmeld

11. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tanja78 skriver:

Ja  tak

Tanja

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE - det er da bare fantatisk   

Kærlig hilsen

Katja - som kommer til, at misunde jer alle med store dejlige runde maver

Anmeld

11. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skal holde Linas 1 års fødselsdag sammen med min den 27. marts (hun har den 24/3 og jeg har den 26/3).

Vi invitere den nærmest familie samt gudforældre og bliver omkring 18-20 stk. Vi mødes om eftermiddagen (så ungerne også kan få masser ud af det), hvor vi får boller og lagkage. Lina får ikke sin egen lagkage, men et stykke af vores. Jeg er ikke tilhænger af "rode-i-lagkage-med-hænderne".

Ungerne går som regel i haven og leger efter, at vi har spist lagkage og inden, at vi spiser aftensmad.

Så spiser vi også gerne aftensmad sammen og gerne noget vi har lavet på forhånd, så vi ikke skal bruge timer i køkkenet.

Jeg har ikke gjort de store overvejelser endnu, hvad hun kan ønske sig, da vi allerede har en del fra Luka. Men hun skal da klart have nogen tøset noget.

Vi plejer, at hygge os rigtig meget og holder det helt nede på jorden

Kærlig hilsen

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.