Vi skal holde fødselsdag nu på lørdag og næste lørdag og begge dage bliver til kl. 13. med franskbrød, bagte boller pålæg m.m. kaffe, kakao, det er trods alt 1 års fødselsdag. Der bliver lavet lagkage til gæsterne og Olivia får sin egen barbiedukke (lagkage) som hun kan pille i ligesom hun lyster 
Og så en masse frugt.
Næste weekend er det inklusiv børn, så ungerne får pølser og brød ligesom gamle dage, inkl saft. De voksne får samme med som den første weekend, og så ja en masse frugt
Det er lige til at overskue og så kommer det ikke til at koste en bondegård..
Til dig, som har en familie der hiver og slider i bettefisen - jeg kender det alt for godt her også, men har valgt at holde det samlet og så må de voksne tage sig sammen og være voksne! Jeg nægter konsekvent at skulle bruge 3-4 weekender på at dele de voksne ud bare fordi, at de ikke kan "opføre sig ordentligt" - vi er 3 familier, min og min mands der er skilt.. Så nu har de fået stillet stolen for døren - de kan komme samme dag eller takke nej, jeg synes ikke at det skal gå udover de små - de store/voksne må bare tage deres ansvar 
Rigtig god 1 års fødselsdag til jer alle
Olivia Lilje & Tanja som også er 11+6
Anmeld