(februar) 1 års fødselsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Diana...

Hej i skønne mødre.

Nu bliver vores små vidunder snart 1 år hvor er det dog vild synes jeg. Hvor blev året dog af altså. Og så der endda 2 der gravide igen åhh gid det var mig! 

Nåå men hvad skal i lave på deres 1 års fødselsdag? 

skal de have deres egne lagkage?

hvad ønsker i jer til dem?

hvor mange bliver i? 

hvad skal i have at spise?

Knus Diana der er ved at lave abe indbydelser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

hc=k

Jeg kan kun lige svare på det med lagkagen og der mener jeg jo bestemt at de skal have deres egen kage som de kan stikker fingre og tær i hehe.

Ja det går bare alt for stærkt

Anmeld

8. januar 2010

Muffinmus

Hmm, jeg er slet ikke til det med at de skal smadre en kage..kan slet ikke se i deen i det

Hun får en lagkage hun deler med os andre lige som alle andre normale børn ville gøre.

Men ellers kun mine forældre + bror og min mands forældre og søster. Vi laver sjældent det helt store cirkus ud af det, bare stille og hyggeligt med de nærmeste.

Hun skal have en stol i gave af os i hvert fald, sådan en fra JØYSK. Min søn har den og elsker at tumle med den. Når hun prøver bliver hun skubbet ned hver gang, lidt synd. Så hun skal have sin egen stol:-)

Og ellers måste katvigs lilla sengetøj, eller det fra sebra eller lign...mange lækre sæt.

Anmeld

9. januar 2010

Mira0911

Så langt er jeg slet ikke kommet i programmet endnu....

Ved bare at Julie's dag skal holdes over 3-4 gange, vi vil ikke holde det samlet, fordi de alle sammen "slåser" om at holde det lille liv, og nærmest skubber til hinanden.. Det gider vi ikke se på... Det skete til noget familie noget sidste år...

Aner ikke hvad vi skal have at spise... Lagkage self.

Anmeld

9. januar 2010

Misjelle

DianaMoar skriver:

Hej i skønne mødre.

Nu bliver vores små vidunder snart 1 år hvor er det dog vild synes jeg. Hvor blev året dog af altså. Og så der endda 2 der gravide igen åhh gid det var mig! 

Nåå men hvad skal i lave på deres 1 års fødselsdag? 

skal de have deres egne lagkage?

hvad ønsker i jer til dem?

hvor mange bliver i? 

hvad skal i have at spise?

Knus Diana der er ved at lave abe indbydelser 

Uha har ikke tænkt så meget over det endnu... Men forstiller mig ikke noget vildt.

Den med kagen er jeg ikke med på synes det er lidt underligt at de skal sidde og ødelægge en kage, men fred være med det, hvis man er til det. Vi laver nok en lagkage som kan deles med gæsterne.

Ønsker har han rigtig mange af vi køber en Wheely bug til ham og ellers er det ting til hans værelse (som jeg stadig ikke har fået lavet ).

Vi bliver desværre nød til at holde det af 2 omgange, da vi simpelthen ikke har plads til at holde det samlet, men det ændre sig forhåbentlig snart . Vi bliver 8 den ene dag og 9 den anden.

Den ene dag bliver frokost med boller og den anden dag bliver aftensmad med gryderet (tror jeg).

Indbydelser bliver der ikke noget af de får bare et opkald

knus Michelle der synes det pludselig gik hurtigt med at få planlagt den fødselsdag

Anmeld

10. januar 2010

N&J

Jeg er overhovedet ikke gået i gang med planlægning, har lige to store opgaver der skal laves inden, så hendes fødselsdag må vente til derefter... men det er først den 26. feb og jeg skal kun holde noget for min veninderne med børn og så min familie (7 pers.) så det går nok... menm har en masse pynt liggende fra barnedåben som ikke blev brugt og som godt kan bruges til en fødselsdag.. men det bliver ikke det helt store, jeg har så købt gaver allerede, en dukke og lidt andet, det er det.. 

Anmeld

10. januar 2010

g.seerup

Jamen Kristoffer belv 1 år i lørdags, og vi holdte fødselsdag for ham med hele familien (var 13 stk), med boller, kagemand med blå glasur og lagkage. De blev også til aftensmaden. Kristoffer havde en dejlig dag med alt den opmærksomhed han kunne få fra de forskellige, og han tullede bare rundt på sine små ben og charmede alle gæsterne  Dejlig dag

Anmeld

10. januar 2010

Diana...

g.seerup skriver:

Jamen Kristoffer belv 1 år i lørdags, og vi holdte fødselsdag for ham med hele familien (var 13 stk), med boller, kagemand med blå glasur og lagkage. De blev også til aftensmaden. Kristoffer havde en dejlig dag med alt den opmærksomhed han kunne få fra de forskellige, og han tullede bare rundt på sine små ben og charmede alle gæsterne  Dejlig dag

Hvor skønt STORT TILLYKKE MED HAM.

Anmeld

10. januar 2010

Muffinmus

ja stort tillykke med ham:-)

Synes det lyder osm om der var hygge i hjemmet:-)

Anmeld

10. januar 2010

Moar'en

g.seerup skriver:

Kæmpe stor tillykke med ham, lyder til i havde en fantastisk dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.