København+Sjælland+Falster-gørlz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal vi ses snart med ungerne igen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

670 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Lise

Skal vi ikke snart ses med vores dejlige unger igen? Og spise noget mad, drikke noget kaffe og sladre mens ungerne underholder hinanden... synes det er ved at være lang tid siden sidst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Anja

Jeg vil gerne  Lægger gerne hus til igen, hvis folk gider køre her ud på landet.

Anmeld

8. januar 2010

Monica

Jeg har aldrig været med, så det kunne da være hyggeligt...

Anmeld

8. januar 2010

Mie A

Den er jeg helt sikkert med på og synes jo det ville være dejligt hvis Anja lagde hus til

Anmeld

8. januar 2010

Lise

Det lyder godt  Jeg kører gerne.... Doooog, hvis det er meget tæt på min termin, så ved jeg ikke om jeg "tør" - altså, prøv tænk om man pludselig skulle føde og man selv skulle køre en time for at komme til Hvidovre, og ens mand skulle til at cykle til hospitalet. Men jeg er i hvert fald glad for at i gerne vil lege

Anmeld

8. januar 2010

Susan1978

Emil og jeg vil også gerne lege.. og er helt sikker på at sofie og helel også vil lege.

Lise hvornår er det nu du har termin..  måske vi kunne finde en dag inden .. 

hvis det evt er den sidste weekend i januar, så er jeg tvunget til at ta ea med.. (jannik er stadig på skiferie)

men ellers kan vi 6/7 feb  21/21 feb 13/14 marts og frem....

Anmeld

8. januar 2010

Lise

Jeg har termin d. 11. marts. Den sidste weekend i januar er vi i Aalborg, men jeg kan 13., 14. eller 20. februar

Anmeld

8. januar 2010

Nadi

Det er bare en alletiders ide!! Og vi kommer gerne til enten Fyn eller Sjælland, vil helst hvis jeg ikke skal køre alene så.

Lige pt. vil jeg dog ikke love noget for skal lige se livet an som mor til to. Så mht. dato kan I bare finde en og så siger jeg til eller fra, men hold da op, hvor jeg håber det kan lykkes

Anmeld

8. januar 2010

Lise

Hvem har stemt ligeglad???  

Anmeld

8. januar 2010

Nadi

Lise skriver:

Hvem har stemt ligeglad???  

ikke mig, jeg stemte at jeg gerne ville krydse broen for at være sammen med jer skønne kæl..... damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.