Fest d. 23 januar.. Er der nogen der kommer eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

..

Hej..

Lige en sidste foresørgsel..

Kan I ikke lige melde tilbage hvem der kommer, er det ikke ret mange så rykker vi det bare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Tynen

Jeg "tør" desværre ikke endnu - Håber at der bliver holdt noget når jeg kan have mine patter for mig selv et par (Eller måske en hel dag    ) timer i træk

Anmeld

8. januar 2010

Louise mortil4

jeg vil stadig gerne lige se vejret an inden jeg lover mig ud til noget, de snakker jo ikke lige frem om bedre køre vejr lige med det første

Anmeld

8. januar 2010

Mie A

Jeg er frisk - hvis vejene er uden sne

Anmeld

8. januar 2010

Susan1978

jeg kan desværre ikke komme, min farmor holder 75års fødselsdag, har lige fået invitation i dag. 

sorry, så hvis det blir rykket kan jeg forhåbentligt godt være med også er Jannik forhåbentlig heller ik på skitur, så jeg godt kan ta afsted uden ungerne.

Anmeld

8. januar 2010

BK

Jeg kommer frisk... jeg skal med tog.

Anmeld

8. januar 2010

Anja

Har nu lavet andre planer den 23. da der ikke virkede som stemning for en fest sagde jeg ja til noget andet

Anmeld

9. januar 2010

Helle30

Ved du hvad macrolf? Nu du gider at lægge hus til og har gidet at invitere/lægge op til noget planlægning mindst 3 gange, så tror jeg sgu lige, jeg vil svinge mig optil at gide at svare:

Ja! Jeg kommer stadig.

Louise fylder godtnok 1 år dagen før, men jeg tror nu nok jeg lige magter begge dele, hvis jeg vil.

Og guess what: Jeg har tjekket byvejr (dmi) for samtlige punkter jeg skal forbi på vejen, og fra i dag og frem til d. 21 ventes sammenlagt under 5 mm. alle steder. Lucky me.

Skal jeg være ærlig, så kan jeg sagtens forstå, hvis du vælger at rykke arrangementet. I så fald kommer jeg ikke.

- Helle

Anmeld

9. januar 2010

..

Helle30 skriver:

Ved du hvad macrolf? Nu du gider at lægge hus til og har gidet at invitere/lægge op til noget planlægning mindst 3 gange, så tror jeg sgu lige, jeg vil svinge mig optil at gide at svare:

Ja! Jeg kommer stadig.

Louise fylder godtnok 1 år dagen før, men jeg tror nu nok jeg lige magter begge dele, hvis jeg vil.

Og guess what: Jeg har tjekket byvejr (dmi) for samtlige punkter jeg skal forbi på vejen, og fra i dag og frem til d. 21 ventes sammenlagt under 5 mm. alle steder. Lucky me.

Skal jeg være ærlig, så kan jeg sagtens forstå, hvis du vælger at rykke arrangementet. I så fald kommer jeg ikke.

- Helle

Tak fordi du gad svare - og tak de få andre af jer som har givet jer tid til lige at svare!!

Jeg laver nu et nyt indlæg og rykker/dropper festen, altså det kunne være super hyggeligt at se jer - men en fest med max 4 mennesker, er måske ikke sååååå festligt..

Helle, forstår ikke.. Hvorfor kommer du ikke hvis festen bliver en anden dag??

Anmeld

9. januar 2010

Helle30

Nååh - ja, det kan jeg godt se ser mærkeligt ud. Det var nu heller ikke det jeg mente.

Det jeg mente var, at hvis du rykker festen til en anden dag, kommer jeg ikke den 23. Bær over med mig søde. Klokken var næsten halv ét

- Helle - SKAL tidligere i seng i aften - sagde hun til sig selv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.