Susan og Helle! Stimulastik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

birgittemarie

Harh! Jeg sidder og ser på jer, Emil og Sofie.

Jeg har fået DVD'en af Solvej, fordi jeg sponsorerede bleer til hendes nyeste stimulastik DVD og så skulle jeg jo lige se, om det var noget, vi kunne gå i gang med nu og der var I så! Hvor er det hyggeligt!

Jeg havde tænkt på om det mon var hos hende, I havde gået til stimulastik og jeg kunne også godt huske, at I havde været henne at optage en film en dag, men jeg havde alligevel ikke ventet at se jer i min stue her til morgen. Ih, hvor er det altså hyggeligt.

Og hold da op, hvor har I begge to tabt jer siden dengang.

Går I stadig til stimulastik eller bruger det derhjemme?

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Susan1978

Sikke en hyggelig besked...

Ja solvej er en fantastisk dame.

nej jeg vil sige at vi bruger det ikke mere.. Emil gider bestemt ikke ligge stille til at lave nogen af de ting..  men det er vist også mest for små babyer, for at stimulere dem og komme igang med motorikken.

hvad er det for nogen bleer du har sponsoreret ? stofbleer eller?

Anmeld

8. januar 2010

birgittemarie

Nårh nej, Emil er selvfølgelig for stor nu.

Ja, det var stofbleer. Kig:

http://www.youtube.com/watch?v=Ytad74N_Sp4

Anmeld

8. januar 2010

Susan1978

birgittemarie skriver:

Nårh nej, Emil er selvfølgelig for stor nu.

Ja, det var stofbleer. Kig:

http://www.youtube.com/watch?v=Ytad74N_Sp4

ahh fedt BM...

vi lavede også babymassage da vi gik til stimulastik..  det skulle du ta at gøre på lillebror..   de fleste børn bliver så sagelige..

Anmeld

8. januar 2010

birgittemarie

Det vil jeg bestemt prøve så! Alt for at få et lykkeligt, gennemsovende, saligt barn denne gang.

Anmeld

8. januar 2010

Helle30

Nej hvor Sjovt BM. Så kan man vel nærmest sige, vi er blevet landskendte. Vi bruger heller ikke stimulastik mere. Jo, jeg gør med Louise, men de fleste af øvelserne er jo også mest rettet mod babyer.

Jeg synes, det er lidt morsomt, du lige er kommet til at sponsorere bleer til Solvej, og som Susan skriver, så er hun en ret fantastisk dame, der bestemt ikke dovner den. Udover hold i stimulastik har hun også startet gymnastikhold for de lidt ældre børn, og udover dvd'erne har hun udviklet en sansegynge (udført i kanvas i stedet for net).

Dvd'en er optaget i nogle AOF-lokaler i kbh (på den varmeste sommerdag i 2008), men vi gik hjemme hos hende selv i hendes kælder, som hun har renoveret og indrettet helt fantastisk med alskens redskaber, boldbad, gynger, spejle - ja - alt!

- Helle

Anmeld

9. januar 2010

birgittemarie

Helle30 skriver:

Nej hvor Sjovt BM. Så kan man vel nærmest sige, vi er blevet landskendte. Vi bruger heller ikke stimulastik mere. Jo, jeg gør med Louise, men de fleste af øvelserne er jo også mest rettet mod babyer.

Jeg synes, det er lidt morsomt, du lige er kommet til at sponsorere bleer til Solvej, og som Susan skriver, så er hun en ret fantastisk dame, der bestemt ikke dovner den. Udover hold i stimulastik har hun også startet gymnastikhold for de lidt ældre børn, og udover dvd'erne har hun udviklet en sansegynge (udført i kanvas i stedet for net).

Dvd'en er optaget i nogle AOF-lokaler i kbh (på den varmeste sommerdag i 2008), men vi gik hjemme hos hende selv i hendes kælder, som hun har renoveret og indrettet helt fantastisk med alskens redskaber, boldbad, gynger, spejle - ja - alt!

- Helle

Ja I er jo berømtheder! Det er en rigtig god DVD. Omend lillemand ikke syntes, det var særligt sjovt i går. 

Nova Maria og jeg havde sådan glædet os til, at han vågnede, så vi kunne lave "stimlastik" med ham, så ved første grynt flåede vi ham op af vuggen og rev ham rundt til ansigtskigning sammen med NM's bamse og da vi nåede til punktet, hvor han skulle hænge og dingle med hovedet nedad, nåede han til punktet, hvor han måtte sige stop.

Men vi glæder os til at prøve igen i dag...

Hvad synes Louise om det? Bliver ungerne glade og afslappede af det?

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.