Sa og hcg-tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

LinLin

Tjuhl skriver:

hcg måler de for at sikre sig at alt er ude. det har de bare gjort ved en scanning med dig

man kan simpelthen ikke gå igang igen før ens hcg er i bund, for før den er det, kan ens cyklus ikke starte op igen. man må gerne have sex, men der kan ikke komme børn ud af det

Jamen jeg regner også helt bestemt med at den er der - var bare nervøs der for en måned siden, fordi så mange skrev om hcg-tal!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

oo

ja, det tror jeg helt bestemt også den er hvis du har haft menstruation imellem de to graviditeter, så er der i hvert fald ingen tvivl for hverken ÆL eller mens kan komme før hcg er i bund

Anmeld

1. februar 2010

Lou2301

Tjuhl skriver:

ja, det tror jeg helt bestemt også den er hvis du har haft menstruation imellem de to graviditeter, så er der i hvert fald ingen tvivl for hverken ÆL eller mens kan komme før hcg er i bund

har ikk haft mens imellem, og det var derfor jeg tog test for at tjekke, så ville lige tjekke... men håber da og krydser fingre for at den er den

Anmeld

1. februar 2010

LinLin

Tjuhl skriver:

Altså regner med den blødning der kom nogle dage efter det ellers var stoppet med at bløde efter aborten (giver det mening??) var mens - og det mener min læge også. Men nu må vi se hvad en scanning siger (når man engang kan komme til det!)

Anmeld

1. februar 2010

Lou2301

mon ikke også det var det - jeg har desværre ikke haft noget imellemtiden, men har dog også hørt fra andre, at de nåede at blive gravide inden ny mens.. åh hvor blir ventetiden lang til de blodprøver kommer retur med svar

Anmeld

1. februar 2010

oo

Lou2301 skriver:

mon ikke også det var det - jeg har desværre ikke haft noget imellemtiden, men har dog også hørt fra andre, at de nåede at blive gravide inden ny mens.. åh hvor blir ventetiden lang til de blodprøver kommer retur med svar

jojo, du akn sagtens blive gravid før ny mens, du skal jo bare have ÆL, men den kommer jo altid før mens og så kommer mens ikke hvis du er blevet gravid...christ det er kringlet

Anmeld

1. februar 2010

Lou2301

Tjuhl skriver:

jojo, du akn sagtens blive gravid før ny mens, du skal jo bare have ÆL, men den kommer jo altid før mens og så kommer mens ikke hvis du er blevet gravid...christ det er kringlet

ha ha ja det er kringlet .. og ved selvfølgelig godt hvordan det hænger sammen.. der er jo bare altid det med usikkerhed... specilet når det er en ny situation.. men mange tak for dine svar, det hjælper meget og giver tryghed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.