guldklumpen uge 24+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

smokin

lulle1985 skriver:

tusind tak, ja den er lidt størrere end din, men du kommer jo nok også den vej om en måneds tid

Det håber jeg da! Men jeg har endnu ikke taget så meget på, så doktormanden mente at jeg snart skulle til at sætte farten lidt op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

lulle1985

Zette skriver:

Jeg kan sige med sikkerhed at HVIS det gjorde ondt, så var fruen for fuld til at mærke det!

Men jeg var så ked af at den skulle ud, de prøvede at redde den, fordi der var en tynd hudlas tilbage hvor den ku sidde i, det resulterede bare i at det blev endnu værre. Så tilsidst var der ikke noget hud, bare et grimt ar. Det er blevet pænere med årene og er nu - ja 3 år siden.

Men meget sjovt jeg kunne se det.

ja det må man sige, men nu er mit ar også meget tydelig fordi jeg har fået lavet den 2 gange, og der kom betændelse i den her lige inden jeg tog den ud

Jamen så håber vi på du har været meget fuld, sjovt nok mærker man aldrig ret meget smerte når man er fuld, det har jeg skam bemærket i mine unge dage, da jeg i en brandert brækkede næsen

Anmeld

8. januar 2010

lulle1985

Zette skriver:

Det håber jeg da! Men jeg har endnu ikke taget så meget på, så doktormanden mente at jeg snart skulle til at sætte farten lidt op.

jeg har heller ikke taget ret meget på men var overvægtig inden jeg blev gravid, så den har taget godt af mors retter inden, heldigvis så pt. er det kun 4,3 kg jeg har taget på, så jeg er meget tilfreds....

jeg tænker at så længe den bette vokser som den skal kommer din vægt vel også derefter

Anmeld

8. januar 2010

smokin

lulle1985 skriver:

jeg har heller ikke taget ret meget på men var overvægtig inden jeg blev gravid, så den har taget godt af mors retter inden, heldigvis så pt. er det kun 4,3 kg jeg har taget på, så jeg er meget tilfreds....

jeg tænker at så længe den bette vokser som den skal kommer din vægt vel også derefter

Ja jeg blev jo også glædeligt overrasket da lægen sagde at alt det dårlige fedt, brugte baby til at lave om til de "gode sager" som han så pænt udtrykte det.

Så tag endelig for dig baby! Ender jo med jeg bliver en streg i luften igen så

Anmeld

8. januar 2010

lulle1985

Zette skriver:

Ja jeg blev jo også glædeligt overrasket da lægen sagde at alt det dårlige fedt, brugte baby til at lave om til de "gode sager" som han så pænt udtrykte det.

Så tag endelig for dig baby! Ender jo med jeg bliver en streg i luften igen så

ja jeg har både mistet noget af røv, lår og ansigtet.... det er bare vildt og se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.