guldklumpen uge 24+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

lulle1985

Der sker alligevel lidt på en uge  

Er bange for jeg kommer til og ligne en flodhest inden den har lyst til og komme ud til sin mor og far

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Koen.

Super fin mavse

Anmeld

8. januar 2010

lulle1985

tanjaj19 skriver:

Super fin mavse

tusind tak

Anmeld

8. januar 2010

smokin

Har du haft piercing i navlen, tænker jeg?

Jeg har nemlig et ar magen til dit, og mit kommer fra en piercing der blev revet ud i brandert  Ja det lyder måske mærkeligt, men jeg var ret fuld og havde sådan en tætsiddende kjole på i noget lidt stift stof, så det nemmeste var bare at hive den over hovedet. Og så hang piercing altså fast i en af knapperne.

Men opdagede det først dagen efter, da jeg vaskede mig og der manglede noget 

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Sååååå fin du er super flot mave

Anmeld

8. januar 2010

smokin

lulle1985 skriver:

Der sker alligevel lidt på en uge  

Er bange for jeg kommer til og ligne en flodhest inden den har lyst til og komme ud til sin mor og far

og iøvrigt sød mave... man kan godt se du er lidt længere end mig 

Anmeld

8. januar 2010

lulle1985

Zette skriver:

Har du haft piercing i navlen, tænker jeg?

Jeg har nemlig et ar magen til dit, og mit kommer fra en piercing der blev revet ud i brandert  Ja det lyder måske mærkeligt, men jeg var ret fuld og havde sådan en tætsiddende kjole på i noget lidt stift stof, så det nemmeste var bare at hive den over hovedet. Og så hang piercing altså fast i en af knapperne.

Men opdagede det først dagen efter, da jeg vaskede mig og der manglede noget 

ja det er fra min navlepircing, jeg måtte tage den ud, da den begynte og stamme og gøre ondt

jamen det var da vildt du ikke havde mærket noget, jeg ville tro det ville gøre meget ondt og bare hive ud.... avav

Anmeld

8. januar 2010

lulle1985

lillemunk skriver:

Sååååå fin du er super flot mave

tak skal du have

Anmeld

8. januar 2010

lulle1985

Zette skriver:

og iøvrigt sød mave... man kan godt se du er lidt længere end mig 

tusind tak, ja den er lidt størrere end din, men du kommer jo nok også den vej om en måneds tid

Anmeld

8. januar 2010

smokin

lulle1985 skriver:

ja det er fra min navlepircing, jeg måtte tage den ud, da den begynte og stamme og gøre ondt

jamen det var da vildt du ikke havde mærket noget, jeg ville tro det ville gøre meget ondt og bare hive ud.... avav

Jeg kan sige med sikkerhed at HVIS det gjorde ondt, så var fruen for fuld til at mærke det!

Men jeg var så ked af at den skulle ud, de prøvede at redde den, fordi der var en tynd hudlas tilbage hvor den ku sidde i, det resulterede bare i at det blev endnu værre. Så tilsidst var der ikke noget hud, bare et grimt ar. Det er blevet pænere med årene og er nu - ja 3 år siden.

Men meget sjovt jeg kunne se det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.