HELP!!! -I NEED SOMEBODY...HELP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2008

Anna-Rosa

Vil ellers betegne mig selv som en okay googler, men kan fandme ikke finde det jeg skal bruge...

Dusør på 100 krammeikoner til den der finder 2 par katvig strømpebukser til mig i stribet sort/hvid det ene par skal være str. 86 og det andet str.110

Jeg ligger 50 ekstra krammere oven i hatten hvis der er een der er rigtig skarp og finder en katvig stribet sort/hvid tee shirt med lange ærmer i str 110 fra den samme side, så jeg ikke nødvendigvis skal købe fra flere forsk. hjemmesider...

Ja I know...det blir en kamp, men håber nogen er villige til at tage den op og hjælpe mig(L)

Anja -hvis søde mand har købt to marimekko kjoler til pigerne, som jeg mangler noget til, og de er -skulle jeg hilse og sige, ikke lette at sætte noget til:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2008

Nadi

Kan du bruge dem her??

Det er godt nok ikke strømpebukser men knæstrømper, men til et par tullesko synes jeg at knæstrømper er rigtig finde :D

http://www.prinsessebutikken.dk/product.asp?produc t=40691&sub=5&page=1

http://www.prinsessebutikken.dk/product.asp?produc t=39284&sub=5&page=1

-Nadia

Anmeld

2. maj 2008

Anna-Rosa

Nej Nadi....Den går ikke.. Det SKAL være strømpebukser, da det er til kjole ;)
Op på hesten igen hvis du skal være den heldige vinder af (H) ;)

Anmeld

2. maj 2008

Nadi

Øv altså ;)

Efter min mening synes jeg nu godt man (den store ihvertfald) kan bruge knæstrømper til kjole :) Skal det lige være Katvig og søger du på nettet fordi du ikke kan finde nogle i butikkerne??

Anmeld

2. maj 2008

Anna-Rosa

Hejsa Ü

Jeg synes også det er helt vildt sødt med knæstrømper til de lidt større børn, men ikke lige til den her kjole (man er vel lidt miljøskadet?)
Ja det skulle være katvig fordi de har bluserne, men endte med at købe leggings til dem, dem havde de lige i en forretning jeg var i...Så no worries, og tak for hjælpen :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.