Jeg er MEGET tæt på at blive sindsyg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

mor_sabina

ÅHHH hvor er det dejligt at høre at man ikke er den eneste. Phillip på 8 måneder har også bare MOR-PERIODE Han skriger 5-10 min inden han skal sove uanset om jeg sidder med ham, vugger ham, ligger med ham, går og kommer igen, lige gyldigt hvad jeg gør skriger han bare, som om han ved at han er alene når han sover

Men som mumto3 siger så må vi trøste os med at det bare er en fase, dog må det være 1.000.000 gange hårde for dig når der KUN er dig til at tage ham, stort skulderklap, synes sgu det er godt gået.

Men ja prøv at finde lyspunkterne, der er vel ikke andet for. Og så synes ejg faktisk det hjælper lidt at fortælle hamår vi skal sove. På den måde er jeg også mere overbevist om at det SKAL vi, og min beslutsomhed smitter ofte af på ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

SaNiNa

MetteLetten skriver:

Det lyder RIGTIG meget som Emil, det der.

Emil sover skam igennem, om natten - Når han først er faldet i søvn der ved elleve tiden, så vågner han først næste dag ved 7-tiden, så tager jeg ham ind i sengen og så sover han til 9-10 stykker. Det er bare kampen om at få ham til at sove der er hård. For han er så træt, og han gnider øjne og gaber og det hele - Men ordet "sove" er åbenbart er forbudt ord i hans verden.

Jeg har desværre ingen mand herhjemme. Jeg så til en, for noget tid siden, men det er slut. (Det har jeg da vidst også glemt at rette herinde - Dumme Mette!)

Nej så kan jeg godt se det hvis du er helt alene med ham.

men jeg tror nu det er en face de skal igennem. Vi kæmper jo osse med at få Nicklas til at sove jeg bliver puttet kl 7 eller det vil sige han er så træt så træt kl 7 men vil ikke sove så kl er tit over otte og så sover han til en 22-23 tiden nogle gange hvor han vågner og bliver ammet. og så står han op mellem 7-8 får grød og vi hygger, leger og ved en 8.30-9 tiden kommer han ud og sove til formiddag.

Det kan jo osse have nået at gøre med I sover længe hjemme hos jer at han ikke er så træt om aften.

Anmeld

8. januar 2010

Barbamama

MetteLetten skriver:

Emil er 7 måneder, og har indtil nu været verdens nemmeste dreng.
Han sov igennem fra han var 2 mdr, og sov RIGTIG meget igennem da han var ca. 3 mdr. gammel.
Han har altid taget rigtig godt på, og været en super glad dreng ..

.. Men NU er helvede løs!!
Han vil ikke sove om dagen, med mindre han ligger i mine arme, og skulle det ske at han faldte i søvn alligevel, så sover han sover max 20 minutter af gangen.
Han er blevet ekstremt mor-glad, hvilket gør at hvis han ikke kan se mig, så stikker han i det største skrig, og bliver skrub hysterisk.
Han vil ikke ikke sove om aftenen. Jeg kæmper med ham hver aften, og klokken når at blive 22.30 - 23.00 før han sover.
Han vil ikke sove i sin egen seng - Han græder og græder og græder, så snart han bliver lagt i den !

Jeg aner ikke mit levende råd, og jeg er simpelthen ved at være godt udkørt.. Jeg er træt, og selv når han sover, kan jeg høre hans gråd for mine øre.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg, jeg havde bare lige brug for at få det ud ..
.. Men, hvis I har et godt råd eller 2 , så skriv endelig.
Jeg er desperat !!

Det er seperationsangst din søn er igennem. Prøv at lege borte-tit lege med ham og gem hans legetøj under en stofble og lade den komme til syne igen så han lærer at ting godt kan være ude af syne uden at være væk. Ligesom hvis du går væk fra ham (på toilet eller lignende) så syng eller snak så han kan høre dig selvom han ikke kan se dig. Det kan måske hjælpe ham lidt. Men ja han må hænge lidt på dig imens det står på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.