Advokat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Monica

Hej

Vi er ikke gift (hvornår frier han??) Men jeg synes at vi burde have nogle papir på hinanden - hvis nu der skulle ske en af os noget... Vi har hus, bil og 2 børn... Nogen der har nogle gode råd til hvordan vi skal gribe det an??? Ved godt at det sikkert bliver halv peberet at kontakte en advokat, men det er vel det man skal... Når man nu ikke liiiiiige står og skal giftes...

Moni - der er totalt lækker sulten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Muffinmus

Mener det kostede min veninde 3000 kr....

Men det er nogle år siden så ved ikke hvad prisen er mere.

FÅ HAM TIL AT FRI!!!!

Anmeld

7. januar 2010

Siber

Jeg ved ikke hvad det koster hos advokaten. men i sin tid gik vi på rådhuset og fik det ordnet og efter 2 år blev vi kirkelig velsignet.

Men det skal lige siges at Andreas var nede på knæ, men vi skulle bare lige sparre op, så derfor valgte vi rådhuset i "hemmelighed" i setdet for at betale ved advokaten!

Kan han så komme ned på knæ

Knus SIber

Anmeld

7. januar 2010

Tynen

Vi var ved advokat (For uha - Man skulle jo nødig binde sig mere end højst nødvendig nu hvor vi har 2 børn, hus, bil m.m.    )

DET var eddermame dyrt, men nok den eneste udvej medmindre man går på rådhuset og "ordner" det.

Anmeld

7. januar 2010

Nadi

Man kan tit få gratis advokathjælp visse steder, det ved jeg ihvertfald der er i Viborg et sted, så mon ikke også det findes i andre byer. Synes også de priser jeg hører fra forskellige folk er meget forskellige, så tør ikke give et bud.

En anden ting man kan gøre er at kontakte sin bank og blive kryds-forsikret, mener jeg vist nok det hedder.

Men ja få ham da til at fri eller fri til ham! Det gør ikke ondt.

Anmeld

7. januar 2010

Marco2

Vi har også været ved advokat.

For ned på knæ har han ikke været....

Men mener advokatens bistand kostede 2500,- for at få udarbejdet en "aftale". Og advokaten har tit spørgsmål til ting man bør overveje hvad der skal ske med, hvis der sker det eller det...

Og så skulle vi til notaren og få det tinglyst og det kostede 500,-

Men når ikke vi er gift blev vi nødt til at sikre hinanden på anden vis, når vi både har villa, volvo og vovhund... plus at der nu er kommet barn til også

AG

Anmeld

8. januar 2010

Monica

Vi "ordner" det tilsyneladende ikke nogen steder... SÅ vi må til en advokat... Men penge er jo ikke noget problem ( er på barselsdagpenge og der får man jo bare KASSEN)

Hmmm, det er åbenbart ikke kun mig der har en mand med knæ problemer...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.