Udadvendt navle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Malene84

tak for jeres svar dejlige tøser - kram fra min navle og jeg  Håber lidt på, at den så bare bliver strukket lidt. hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Ayasmor

MaleneG skriver:

Min navle vender ikke decideret ud af, eller på vrangen så at sige. men den er strukket helt ud så har slet ikke nogen navle længere, blot en "hvirvel" midt på maven ..

jep.. ligepræcis sådan min så ud også.. en flad navle der går i et med resten af maven.. hehe.. og utroligt som det stadig føles som om at man blive pillet inde i navlen hvis man røre ved "hvirvlen"..

Knus

Anmeld

7. januar 2010

luckas-mor

min navle vender slet ikk ud af hehe den er normalt ''dyb'' men nu er den nok bar begyndt a bli flad:p
før ku jeg stikke en lillefinger i navle hullet(altså ikke hele fingeren) og nu kan jeg stikke tommeltotten i(dog heller ikke hele fingeren)

knus natascha 34+3

Anmeld

4. januar 2012

nuffensmor

hey jeg er 15+4 og jeg har normalt meget inadvendt navle altså næsten som om det er bundet på indsiden hvis i forstår.. og igår opdagede jeg at der er en lille tynd tut som er begyndt at vokse indefra og ud??? er det normalt.. jeg var ikke åleslank før, men nok som normalen.. jeg syns det er lidt skummelt solvom det sikkert er normalt.. ville bare høre om nogen har hørt om det før?

Anmeld

4. januar 2012

Miss P

Min navle går normalt ind i mausen, men det gør det ikke lige nu. Begyndte den på i uge 33-34.

Den er smuttet udad, ser meget "sødt ud"når jeg har en trøje udenover, og man lige kan se den skritte.. selv om at alle tror at de skal trykke på den.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.