Udadvendt navle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.502 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Malene84

Hey girls...  igen, igen og igen...

Nå, ja, jeg aner ikke om det hedder udadvendt navle - men håber I ved hvad jeg mener. Hvis I fik det - hvornår begyndte jeres navle så at stikke ud?

Spørg ford jeg sys min navle er begyndt at ændre sig helt vildt, og tænker om det er noget der bare følger med og at alle får det?

kraaam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

altså jeg ved ikke om alle får det, men jeg fik det, og det var ca i omkring uge 22-23 .. men den er blevet nogle lunde normal igen heh.. men spurgte min læge, og hun sagde det var helt normalt, så ingen grund til bekymring søde

Anmeld

7. januar 2010

Bamseboet :D

Hulu bu luuuu , Lotte Lotte hvor er du???

mener det var de sidste måneder den ikke stak ind af mere

Anmeld

7. januar 2010

creative

jeg er i uge 29 og godt nok stikker den ikke ud i nu men der er helder ikke ret meget huld tilbage

Anmeld

7. januar 2010

Englebisse

Jeg har en dyb navle og den blev aldrig udadvendt under min graviditet. Så det ikke alle der får det.

Anmeld

7. januar 2010

Diana...

Ingen stik ud navle os mig.

Anmeld

7. januar 2010

MaleneG

Min navle vender ikke decideret ud af, eller på vrangen så at sige. men den er strukket helt ud så har slet ikke nogen navle længere, blot en "hvirvel" midt på maven ..

Anmeld

7. januar 2010

Koen.

tror det var omkring uge 21-22 min navle begyndte og ændre sig
og nu uge 25 + 5 har jeg en rigtig lotte navle, den stritter bare lige ud

Anmeld

7. januar 2010

smokin

Nu er det bare et gæt - men er det ikke kun hvis man er tynd og lækker? Så har den i hvert fald nemmere ved det.

Jeg selv havde et par kilo for meget før jeg blev gravid og det berømte hul indad som man desværre får med når man bliver tykkere, så jeg tror ikke at livmoderen kan presse så meget udad som hvis man er slank. 

Men det er bare et gæt, og skal ikke skældes ud for at sige at tykke damer ikke kan få udafvendt navle hihi 

min vender altså ikke ud, og har ikke tænkt sig det forløbelig. Og jordemoderen målte min livmoder til at være lidt over navlen sidst.. 

Anmeld

7. januar 2010

LineD

Min blev bare "flad" Ligesom Malene beskriver Tror det skete omkring uge 30...

Men helt normalt er det, det sker dog ikke for alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.