Su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Nadi

Su-styrrelsen har lavet om i deres procedure for hvordan man skal søge SU lån pr. 1. januar. Havde godt undret mig over at mit lån ikke var gået igennem for denne månede, men de har simpelthen valgt at droppe info til de studerende og det fortæller de først idag. Nu vil jeg så ind på deres hjemmeside for at forny mit lån og for at se om jeg kan finde ud af hvorfor mine dobbelt-barsels klip ikke er kommert hverken i december og januar, men tror I så ikke at deres hjemmeside ikke vil åbne.

Tror der er rigtig mange studerende som skal have søgt og su-hjemmesiden lider garanteret af netbabyitis!!!

Og hvis jeg ringer til dem er jeg sikkert nr 52 i køen, men der er vel ikke andet for. Skal jo have mine penge. Skulle også bare lige af med min frustration, så tak fordi du læste med så langt i dette intetsigende indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Nadi

Så får man bare at vide der er lang kø og man kan ringe igen senere!!!

Anmeld

7. januar 2010

Mary

Samme her, men fik heldigvis søgt forleden dag, så jeg har mit lån på mandag. Men det er virkelig noget mærkeligt noget   Bare sådan at droppe den info! Derudover er jeg virkelig træt af at bare fordi jeg er 'på barsel', så kan jeg ikke få mit forsøgerlån, så vi mangler knap 1500 kr om mdr indtil jeg starter i skole igen, kan ikke lige huske det nøjagtige beløb.

Anmeld

7. januar 2010

Nadi

Mary skriver:

Samme her, men fik heldigvis søgt forleden dag, så jeg har mit lån på mandag. Men det er virkelig noget mærkeligt noget   Bare sådan at droppe den info! Derudover er jeg virkelig træt af at bare fordi jeg er 'på barsel', så kan jeg ikke få mit forsøgerlån, så vi mangler knap 1500 kr om mdr indtil jeg starter i skole igen, kan ikke lige huske det nøjagtige beløb.

Nitte!!! Strammer I så bare i forbruget eller kommer I til at kunne mærke det på den trælse måde at I mangler de penge?

Jeg er faktisk ikke klar over om jeg får forsørger-lån, det tror jeg egentlig ikke jeg gør. Men nøj hvor jeg manglede mit barselklip i december da der skulle købes julegaver.

Forresten ved du om det er 4500x2 man får når det er dobbelt klip?? Jeg holder kun ½ års barsel og har valgt at få alle 12 klip på de 6 mdr.

Anmeld

7. januar 2010

Nadi

Wee jeg kom igennem til en meget sød su-medarbejder, hun kunne da finde ud af at hjælpe mig

Anmeld

7. januar 2010

Stumpen

Mary skriver:

Det kan jeg ikke forstå, for det mener jeg da at jeg fik..

Anmeld

7. januar 2010

Mary

Stumpen skriver:

Det kan jeg ikke forstå, for det mener jeg da at jeg fik..

Jeg ved ikke om det er noget nyt de har fundet på derinde ved su, men man kan i hvert fald ikke modtage fødselsklip og forsørgerlån samtidig. Det er fuldstændig hul i hovedet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.