Hejsa,
Hmm, den er svær......... jeg tror intet det har at gøre med at din lyst til ham er fosvundet. Tror bare din krop har gang i så meget andet end lige at finde sexlysten frem. Dine tanker er at andet sted osv.
Vi reagerer alle sammen forskelligt på at være gravide, nogle får en ekstrem sexlyst andre mister deres.
Synes det er meget stengt at din mand er så utilfreds, ikke at jeg ikke kan forstå at de kan synes det er frustrerende, men at han reagerer sådan og protesterer, gør jo ikke at du får mere lyst.
Jeg er selv gravid, i de første mange mdr var min lyst meget stigende, men nu er 30+3 synes jeg lysten de sidste par uger er dalet. Vi snakker meget om det, og jeg har sagt at det har intet med ham at gøre. HAn siger det er ok, og at han godt forstår. Men han er så god til at få det vendt så jeg finder lysten, tilbyder en kropsmassage, kommer ud til mig i badet osv, så han gør virkelig kur til mig på det punkt og det virker:0) For lysten får jeg ikke ved at ligge i min seng, der falder jeg bare i søvn, når jeg rammer madrassen:0)
Håber i finder en god løsning på deT:0)
Christina
Anmeld