Slet ikke lyst til sex mere!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er gravid og har slet ikke lyst til sex mere. Min mand brokker sig meget, og jeg kan selvfølgelig godt forstå ham! Men jeg har bare ikke lyst, og jeg kan ikke sige hvorfor! Jeg får helt kvalme ved tanken om det, og når jeg alligevel til sidst går med til det, så kan jeg ikke tænke på andet, end hvor træls det er...

Har jeg mistet mine følelser for ham? eller kan graviditeten være med til at gøre mig sådan?

Hmmm mega surt at stå i denne situation:0( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

lollandpigen

Hejsa...

Rigtigt træls situation du står i... Jeg havde det på samme måde i min sidste gradivitet med min eks kæreste. Nu ved jeg ikke hvor langt henne jeg var træt, kvalme og så havde jeg bare ikke overskud til at have sex også.

Det værste er at ens mand/kæreste virkelig har svært ved at forstå det og tror det er fordi man ikke har lyst til ham hvilket problemet bestem t ikke var hos mig. '

I min graviditet nu har jeg været forberedt på problemet da jeg godt kunne mærke tidligt at jeg fik begyndte at havde det sådan igen. Jeg tror det er vigtigt man nusser, kysser og gør alt andet end at have sex mange af gangene da det for mig lige nu betyde rmere end at have sex.

Håber du kan bruge min råd.

Knus fra Lollandpigen

Anmeld

7. januar 2010

Valle81

Hejsa,

Hmm, den er svær......... jeg tror intet det har at gøre med at din lyst til ham er fosvundet. Tror bare din krop har gang i så meget andet end lige at finde sexlysten frem. Dine tanker er at andet sted osv.

Vi reagerer alle sammen forskelligt på at være gravide, nogle får en ekstrem sexlyst andre mister deres.

Synes det er meget stengt at din mand er så utilfreds, ikke at jeg ikke kan forstå at de kan synes det er frustrerende, men at han reagerer sådan og protesterer, gør jo ikke at du får mere lyst.

Jeg er selv gravid, i de første mange mdr var min lyst meget stigende, men nu er 30+3 synes jeg lysten de sidste par uger er dalet. Vi snakker meget om det, og jeg har sagt at det har intet med ham at gøre. HAn siger det er ok, og at han godt forstår. Men han er så god til at få det vendt så jeg finder lysten, tilbyder en kropsmassage, kommer ud til mig i badet osv, så han gør virkelig kur til mig på det punkt og det virker:0) For lysten får jeg ikke ved at ligge i min seng, der falder jeg bare i søvn, når jeg rammer madrassen:0)

Håber i finder en god løsning på deT:0)

Christina

Anmeld

7. januar 2010

mama10

Jeg kender det alt for godt!! Jeg elsker min kæreste over alt på jorden men jeg har også lyst til sex! Så når det kommer til stykket så falder lysten! Tror bare det er kroppen der belaster så man mister lysten. Bare tag det roligt, det går over når du får din "gamle" krop tilbage, så kan det give den gas :-)

knus den 31+3 :-)

Anmeld

7. januar 2010

Mira0911

Her mistede jeg alt lysten til sex da jeg blev gravid...

Anmeld

7. januar 2010

LauraLW

Lysten er også helt helt væk her. - Men jeg tilskriver det udelukkende til graviditeten. De gange vi alligevel har sex synes jeg det er direkte ubehageligt, nok også fordi jeg slet ikke slapper af, så nu går der længere og længere imellem.

Min kæreste er heldigvis meget forstående, og presser mig ikke. Alt andet ville være uacceptabelt, da det jo ikke er noget jeg har kontrol over.

Mit råd er at du skal acceptere at du ikke har lyst, selvom det er hårdt (ved det!), og han skal simpelthen respektere det! Det er desværre normalt at graviditet går ud over sexlysten (på den ene eller anden måde), og det må han simplethen lære.

Laura

Anmeld

7. januar 2010

Risen

Nogle gange får man lyst når man er igang.. Så er det jo faktisk dejligt.. Ved godt det måske er svært at se når man døjer med så mange symptomer osv.. Men man kan vel altid prøve ?  Så tror jeg også det er super vigtigt at I får snakket ud om at det skyldes graviditeten og ikke ham.. Det er jo svært at få afvisninger gang på gang..

Anmeld

7. januar 2010

Diana...

Åhh det helt normalt man ikke har lyst når man er gravid. Her fik manden lov til at ordne det selv 

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

1000 tak for alle svarene, det er jeg virkelig glad for!

jeg håber i har ret med at det nok er graviditeten, og det er også rart at høre der er andre der kender til problemet.

Jeg vil prøve at snakke med ham, og fortælle det ikke er ham... Jeg må håbe på han forstår det, fordi jeg har en fornemmelse af at sexlysten også kan være forsvundet af, at vi har haft mange skænderier løbende. Efter jeg blev gravid fik jeg mange humørsvingninger, og det kunne han heller ikke forstå. Derfor var vi tit virkelig oppe og skændes om det, for jeg blev sur og ked af han ikke støttede mig. Jeg ved naturligvis det ikke er nemt at støtte en sur kælling, men når han ved jeg er gravid, synes jeg alligevel han burde støtte mig, for jeg kunne virkelig ikke styre det! Nu er det blevet bedre, men de kommer stadig ind imellem, og for hver gang mister jeg bare en lille smule et stykke tid... Nu er jeg så kommet der til, hvor jeg har mistet rimelig meget tror jeg.

Jeg vil gøre alt for at få det igen, men det er ikke nemt når han så brokker sig over sex tit, eller at jeg er kold og ikke er nok nærverende altid.

PUUUHA et problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.