Smilsen er lidt bræksyg, så jeg har simpelthen en hjemmedag idag. Det er jo helt vildt at der er tid til rent faktisk at skrive indlæg herinde - for jeg plejer kun lige at kunne nå at skimme de nyeste, og så er jeg videre igen...
Shit, det hele går hurtigt lige nu. I er jo fandme næsten gravide allesammen, de lækreste nye babyer er kommet til og nogle af de 'nye' unger går allerede... Jeg fatter ikke hvor tiden bliver af, men sådan skal det nok være.
Tillykke til alle jer, der er gravide, har født eller på anden måde har oplevet store ting.
Her på Fyn går det godt - travlt, men godt. Jeg elsker at være efterskolelærer, men det er en verden man bliver suget helt ind i, så der er ikke tid til meget andet end at være lærer, kone og selvfølgelig vigtigst af alt: mor! Smilla stortrives. Hun elsker sin dagpleje, og hun synes det er fedt at være med ovre på skolen. Hun snakker dagen lang, kun afbrudt af den ene sang efter den anden. Hun er umættelig når det handler om musik, og vil hele tiden lære nye sange. Hun er glad og tilfreds for det meste, men kan også være en rigtig øretævindbydende lille orm, når hun ikke får sin vilje. Vi mærker virkelig at hun er ved at blive bevidst om sin egen mening, og det er både sjovt og frustrerende. Men sådan har vi det vel allesammen lige for tiden...
Jeg håber I har det godt allesammen, og sender mange varme knus til de af jer, der trænger til dem. (Helle30, Kalaha m.fl.)
KH Astrid - jow jow, jeg er her stadig!
Anmeld