Hvornår kunne jeres barn selv komme op i siddene stilling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

steph0804

mor_sabina skriver:

Ja det er vildt så meget der sker lige nu. Han rejser sig overalt og mosler rundt på maven

Jamen han er 8 måneder nu, er der ikke en måned imellem dem?

Hvordan går det hos jer, kan du få tiden til at gå?

Jo det er nok lige deromkring Arthur har også lige fået møvet sig lidt frem på maven... ikke meget men lidt og jeg synes han er super dygtig

Tja... både og, julen er selvfølgelig gået hurtig, vi var en uge på ski i Sverige med hele familien, det var skønt

Nu er det hverdag igen, så kan dagene godt være lidt lange. Før jul gik jeg til efterfødsels pilates så kunne tiden da gå med det.

Heldigvis er der da aktiviteter som babysvømning, baby bio, mødregruppe osv. Men glæder mig til at starte på arbejde igen kan jeg godt mærke selvom det først er til Maj

Hvad med dig, kan du få tiden til at gå? Skulle i ikk til at på ferie? Er ikk særlig misundelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

mor_sabina

steph0804 skriver:

Jo det er nok lige deromkring Arthur har også lige fået møvet sig lidt frem på maven... ikke meget men lidt og jeg synes han er super dygtig

Tja... både og, julen er selvfølgelig gået hurtig, vi var en uge på ski i Sverige med hele familien, det var skønt

Nu er det hverdag igen, så kan dagene godt være lidt lange. Før jul gik jeg til efterfødsels pilates så kunne tiden da gå med det.

Heldigvis er der da aktiviteter som babysvømning, baby bio, mødregruppe osv. Men glæder mig til at starte på arbejde igen kan jeg godt mærke selvom det først er til Maj

Hvad med dig, kan du få tiden til at gå? Skulle i ikk til at på ferie? Er ikk særlig misundelig

Ej hvor fedt med skiferie Så er JEG misundelig. Kaspar har ikke stået før, men det skal helt sikkert prøves når Phillip bliver lidt større.

Ja vi tager til Grand Canarie imorgen nat, det bliver lidt spændende, synes det er så svært at pakke. Men de har vel også ørn dernede, så det går nok alt sammen.

Jeg synes også tiden er lang herhjemme, tror også snart han trænger til at komme lidt ud. Jeg starter i skole her d. 1 på pædagogseminariet, det glæder jeg mig til. Og så skal Kaspar gå hejmme i februar og kører Flipsen ind.

Hvor arbejder du? Det lyder vildt spændende med det pilates, har det været godt?

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

mor_sabina skriver:

Ej hvor fedt med skiferie Så er JEG misundelig. Kaspar har ikke stået før, men det skal helt sikkert prøves når Phillip bliver lidt større.

Ja vi tager til Grand Canarie imorgen nat, det bliver lidt spændende, synes det er så svært at pakke. Men de har vel også ørn dernede, så det går nok alt sammen.

Jeg synes også tiden er lang herhjemme, tror også snart han trænger til at komme lidt ud. Jeg starter i skole her d. 1 på pædagogseminariet, det glæder jeg mig til. Og så skal Kaspar gå hejmme i februar og kører Flipsen ind.

Hvor arbejder du? Det lyder vildt spændende med det pilates, har det været godt?

Ih det bliver lækkert med en uge sydpå.

Sjovt du starter på pæd. semenariet i morgen... jeg venter lige et år mere, så starter jeg også

Jeg arbejder i en institution med 500 børn i alderen 2-6, det er et super dejligt arbejde med skønne kollegaer, hvis ikke det var for at jeg VIL have en uddanelse så kunne jeg sagtens blive der de næste mange år

Anmeld

7. januar 2010

mor_sabina

steph0804 skriver:

Ih det bliver lækkert med en uge sydpå.

Sjovt du starter på pæd. semenariet i morgen... jeg venter lige et år mere, så starter jeg også

Jeg arbejder i en institution med 500 børn i alderen 2-6, det er et super dejligt arbejde med skønne kollegaer, hvis ikke det var for at jeg VIL have en uddanelse så kunne jeg sagtens blive der de næste mange år

Ja det er da lidt pudsigt, jeg var i en integreret institution da jeg blev gravid. Men tænkte at det var rart nok at komme igang med studierne ellers ville jeg nok også være blevet der.

Anmeld

7. januar 2010

vatten

Mathias var over et år inden han kunne sætte sig op selv.

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

vatten skriver:

Mathias var over et år inden han kunne sætte sig op selv.

Okay... hvornår kunne han sidde selv? Men det er nok meget individuelt fra barn til barn så går jeg ud fra

Anmeld

7. januar 2010

Honningblomst

Det kom hurtigt efter...de sad da de var 5 mdr. og ved 6 mdr. kunnede selv...den ene af dem rejste sig op af ting også da han var 6 mdr...men de to af dem er sgu også super gode motorisk...

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

Eva skriver:

Det kom hurtigt efter...de sad da de var 5 mdr. og ved 6 mdr. kunnede selv...den ene af dem rejste sig op af ting også da han var 6 mdr...men de to af dem er sgu også super gode motorisk...

Hold da op ja, de vil da vidst frem i verden Der kan min Arthur ikke helt være med

Anmeld

7. januar 2010

vatten

steph0804 skriver:

Okay... hvornår kunne han sidde selv? Men det er nok meget individuelt fra barn til barn så går jeg ud fra

Jeg tror han var en 7-8mdr, da han selv kunne sidde.

Men han har altid langsom til det grovmotoriske, så der gik længe inden han fandt ud af at komme op på knæ og derfra op at sidde.

Anmeld

7. januar 2010

Mutti2

steph0804 skriver:

Min søn har lige lært at sidde stabilt selv, og jeg er pavestolt Men hvor lang tid gik der fra jeres kunne sidde selv til at de selv kunne komme op i siddende stilling?

5½ mdr var min datter da hun selv satte sig op!! (samtidigt med at hun begyndte at kravle)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.