Hvornår kunne jeres barn selv komme op i siddene stilling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.969 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

steph0804

Min søn har lige lært at sidde stabilt selv, og jeg er pavestolt Men hvor lang tid gik der fra jeres kunne sidde selv til at de selv kunne komme op i siddende stilling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Min datter kunne dagen før hun blev 7 måneder. Der kunne hun sætte sig selv op

Anmeld

6. januar 2010

steph0804

Astrids-mor skriver:

Min datter kunne dagen før hun blev 7 måneder. Der kunne hun sætte sig selv op

Okay, hvor længe havde hun der kunne sidde selv?

Anmeld

6. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

steph0804 skriver:

Okay, hvor længe havde hun der kunne sidde selv?

hmm en lille måned mener jeg, men det var kort varrig. Men da hun selv begyndte at sætte sig op, var det som om hun tænkte: okay, jeg har selv sat mig op, så ska jeg huske at blive siddende

Anmeld

6. januar 2010

steph0804

Astrids-mor skriver:

hmm en lille måned mener jeg, men det var kort varrig. Men da hun selv begyndte at sætte sig op, var det som om hun tænkte: okay, jeg har selv sat mig op, så ska jeg huske at blive siddende

hehe hvor sjovt Jeg gætter også altid på hvad Arthur tænker, det er ikk til at vide hvad der foregår i de små hoveder

Anmeld

6. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

steph0804 skriver:

hehe hvor sjovt Jeg gætter også altid på hvad Arthur tænker, det er ikk til at vide hvad der foregår i de små hoveder

nej det er det ikke, så sjovt at gætte sig frem, man ka hurtig komme på noget sjovt..
Hvor gammel er din søn?

Anmeld

7. januar 2010

mor_sabina

steph0804 skriver:

Min søn har lige lært at sidde stabilt selv, og jeg er pavestolt Men hvor lang tid gik der fra jeres kunne sidde selv til at de selv kunne komme op i siddende stilling?

Phillip gjorde det første gang igår Så er også lidt spændt på hvornår han begyder at gøre det helt uden problemer og skrig og skål

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

Astrids-mor skriver:

nej det er det ikke, så sjovt at gætte sig frem, man ka hurtig komme på noget sjovt..
Hvor gammel er din søn?

Han bliver 7 måneder her d.13. Så synes os det var på tide han kunne sidde selv, men hver ting til sin tid

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

mor_sabina skriver:

Phillip gjorde det første gang igår Så er også lidt spændt på hvornår han begyder at gøre det helt uden problemer og skrig og skål

Er det rigtig, Var det ikke sjovt at se? Det er så stort hver gang de lærer noget nyt synes jeg Hvor gammel er det han er ved at være?

Anmeld

7. januar 2010

mor_sabina

steph0804 skriver:

Er det rigtig, Var det ikke sjovt at se? Det er så stort hver gang de lærer noget nyt synes jeg Hvor gammel er det han er ved at være?

Ja det er vildt så meget der sker lige nu. Han rejser sig overalt og mosler rundt på maven

Jamen han er 8 måneder nu, er der ikke en måned imellem dem?

Hvordan går det hos jer, kan du få tiden til at gå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.