Forsinket 25. ugers lægeundersøgelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Kristina V

Ja det skal jeg imorgen..

Spændende, men kan slet ikk huske hva vi skal lave.. Er det ikk bare bodtryk og urin prøve?

Dog har jeg en del spørgsmål faktisk. Var ved læge for 8-9 uger siden, hvor hun sagde jeg havde begyndende bækkenløsning, og åreknuder  (ja i min verden er det gamle damer som får sådan noget, og IKKE mellem benene!!) Men de der åreknuder er sku modbydelige.. De sidder lige sådan man føler man har en lille pude mellem benene. Tænker om der ik er noget man kan gøre.

Nogle af jer som har prøvet at have dette??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

ivfmarie

Når du siger mellem benene.. mener du så oppe mellem benene, eller på benene?

Anyways, nu kommer vi tæt på, men ja... jeg fik det  "deroppe" - og har stadig!

Jeg fik at vide at de ville forsvinde efter graviditeten - men det gjorde de altså ikke .  De er dog blevet betydeligt mindre - men væk, det er de ikke.

God fornøjelse i morgen. Og god bedring med bækkenet.

Marie

Anmeld

6. januar 2010

Anja

Jeg fik åreknuder i min sidste graviditet, mega træls, men de forsvandt igen med det samme efter graviditeten.

Anmeld

6. januar 2010

Kristina V

Nej oppe desværre.. Bare de dog havde siddet på benene.. Hun sagde også sidst at de vil forsvinde efter fødsels så håber da bestem de har tænkt sig at flytte ud.

Synes bare de genere voldsomt. Er helt hævet, og føler lidt det presser op af hvis du forstår..

Så er 13 uger altså lange..

/Kristina- som ikke er en som ELSKER at være gravid, men bare vil ha den lille mand ud til os andre...

Anmeld

6. januar 2010

Lulle25

Hvor er det dog traels for dig, men det er da lige tidligt nok at føde den lille mand endnu. Håber for dig de forsvinder efter graviditeten, har ingen erfaring med problemet men har flere veninder der har haft dem under graviditeten, men de er forsvundet efter fødslen 

Håber du har det godt udover det.

I forhold til uge 25 tjekker de urin, bt og lytter til hjertelyden, måler symfuse fundus (eller hvad det hedder) mener ikke der sker andet. God bedring Kh Louise

Anmeld

6. januar 2010

Anne85

Av for den da, det lyder ikke rart  Men jeg har faktisk hørt om mange der får det i skeden eller på skamlæberne under graviditet... det er vel fordi mavsen trykker sårn og klemmer venerne af... er de meget store?? For så tror jeg da jeg ville være bange for at føde vaginalt af frygt for at de sku springe

Anmeld

7. januar 2010

Kristina V

Hmmm.. tja jeg skynde mig jo fra arbejde idag midt i et møde for at nå til læge kl 11.40, og da jeg så kommer ned skulle jeg har været det 10.40.. FLOT!!

Men hun var sød lægen og proppede mig lidt ind (kunne høre hende mave rumle, så tog sikkert hendes middagspause )

Så fik selvfølgelig ikke spurgt om alle de ting jeg lige ville, men det er selvfølgelig ikk livsnødvendigt. Så må ringe derned i næste uge..

Men vi hørte hjertelyd  SSSÅÅÅÅ skønt, selvom han er en MEGET aktiv lille gut, så er det da lidt sjovt. Så jeg har lige samlet et puslebord til hans værelse (større projekt, som min datter var bedre til)

Nu begynder det jo at blive mere realistisk at nummer 2 kommer.. GISP..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.