Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
chakrahealer skriver: hej og tak for alt det dejlige tøj du har sendt det er virkeligt lækkert Har du noget pigetøj i str. 62 og 68 tilbage? helst noget sommerligt da det er til en baby der kommer i april
hej og tak for alt det dejlige tøj du har sendt det er virkeligt lækkert
Har du noget pigetøj i str. 62 og 68 tilbage? helst noget sommerligt da det er til en baby der kommer i april
Hejsa,
Jeg har 3 dele i 62 og 3 dele i 68 er du interesseret i dem?¨
Lisbeth
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har du noget tilbage til pige i str 98, 110 eller 114?
har du noget tilbage af str. 92 el 98 til dreng? hvis ja er det så bukser bluser eller??
Assi skriver: har du noget tilbage til pige i str 98, 110 eller 114?
I str. 98 er der 1 par ej sikke lej shorts
str. 110 er der 2 dele
str. 116 er der 11 dele
skriv en pm hvis du vil købe noget af tøjet :-)
den der bluse med aberne på, som der er billede af på forsiden...har du stadig den??
grinbidderen skriver: har du noget tilbage af str. 92 el 98 til dreng? hvis ja er det så bukser bluser eller??
Jeg har 13 dele i str. 92 blandet bluser og bukser
str. 98 er helt udsolgt :-)
Tjuhl skriver: den der bluse med aberne på, som der er billede af på forsiden...har du stadig den??
Ja, et par enkelte. Hvad størrelse? Jeg har den også i kortærmet body i de små størrelser:-)
lisbeth2910 skriver: Ja, et par enkelte. Hvad størrelse? Jeg har den også i kortærmet body i de små størrelser:-)
hvis du har den i størrelse 2 1/2 år...jeg ved ikke lige..det er vist omkring en 98?!
Tjuhl skriver: hvis du har den i størrelse 2 1/2 år...jeg ved ikke lige..det er vist omkring en 98?!
Øv nej 74 er den største der er tilbage
lisbeth2910 skriver: Øv nej 74 er den største der er tilbage
øvbøv hvor er den egentlig fra?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128