Nyt tøj sælges 0-10 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. januar 2010

LISBETH:-)

MoarHvidovre skriver:

Har du noget i str 86 til piger og i str 98 til drenge?

Kh.

Katja

Desværre - str. 80-86-92 er der mange andre der har købt så der er ikke mere tilbage til piger. Og 98 er der ikke mere tilbage til dreng. Fra 104 og op og fra 74 og ned er der stadig en del tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
lisbeth2910 skriver:

Desværre - str. 80-86-92 er der mange andre der har købt så der er ikke mere tilbage til piger. Og 98 er der ikke mere tilbage til dreng. Fra 104 og op og fra 74 og ned er der stadig en del tilbage

Det var ærgeligt - jeg skulle have været lidt hurtigere. Min dreng er først på vej i 98.

Held og lykke

Anmeld

7. januar 2010

MoarHvidovre skriver:

Det var ærgeligt - jeg skulle have været lidt hurtigere. Min dreng er først på vej i 98.

Held og lykke

Hvis han først er på vej i 98 så har jeg 8 dele drenge tøj i str. 92 alle fra bombibitt som er meget stort i det.

Min egen datter bruger 92 men 86 i bombibitt tøjet :-)

Kunne du være interesseret i det? Det er vintertøj - bukser og bluser bla. striktrøje mv.

Anmeld

7. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
lisbeth2910 skriver:

Hvis han først er på vej i 98 så har jeg 8 dele drenge tøj i str. 92 alle fra bombibitt som er meget stort i det.

Min egen datter bruger 92 men 86 i bombibitt tøjet :-)

Kunne du være interesseret i det? Det er vintertøj - bukser og bluser bla. striktrøje mv.

Jeg køber selv en del derfra. Der er lagersalg et par gange om året lige ved siden at, hvor jeg bor.

Jeg vil dog købe 4 dele til 25 kr. stykket og så håber jeg på, at han ikke har det i forevejen

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

har du noget pigetøj i str. 10år?

Anmeld

7. januar 2010

MoarHvidovre skriver:

Jeg køber selv en del derfra. Der er lagersalg et par gange om året lige ved siden at, hvor jeg bor.

Jeg vil dog købe 4 dele til 25 kr. stykket og så håber jeg på, at han ikke har det i forevejen

Jeg har fundet tøjet til dig og sendt dig en post meddelse med yderligere oplysninger

Anmeld

7. januar 2010

nutche skriver:

har du noget pigetøj i str. 10år?

Jep - 4 stk tilbage

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

lisbeth2910 skriver:

Jep - 4 stk tilbage

hvordan er det i størrelsen....for min datter er lidt stor af en 10 årig at være... men hun sukker virkelig efter mærketøj

Anmeld

7. januar 2010

nutche skriver:

hvordan er det i størrelsen....for min datter er lidt stor af en 10 årig at være... men hun sukker virkelig efter mærketøj

2 af delene er nok lidt små i det, så det kan hun nok ikke passe

De sidste 2 dele kan hun helt sikkert passe: en nederdel der hedder str. 10/12 og en tunika str. 10 som man kan bruge i lang tid den bliver jo så bare kortere efterhånden :-)

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

lisbeth2910 skriver:

2 af delene er nok lidt små i det, så det kan hun nok ikke passe

De sidste 2 dele kan hun helt sikkert passe: en nederdel der hedder str. 10/12 og en tunika str. 10 som man kan bruge i lang tid den bliver jo så bare kortere efterhånden :-)

jeg er lidt en tøj-spasser....hvad er det lige en tunika er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.