Zafir?? tillykkkkkkeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Fines mor

Åhh lige før jeg sidder og hyler .... XXX for en sund babs;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Manne

Stort stort tillykke Zafir

Uha fik da lige lidt gåsehud.. Krydser bare alt det hele og ønsker Jer helle og lykke med bebsen. Er ikke noget at sige til at du er bekymret.

Stort kram og "antikvalmestøv" til dig fra Marianne

Anmeld

7. januar 2010

holbøll

Tillykke Zafir.

Dejligt for jer. Jeg kan sagtens forstå alle dine tanker, men tænk positivt, den skal nok klare det denne gang.

Knus Carina

Anmeld

7. januar 2010

tumle81

Hej søde Zafir

Et stort tillykke med bebsen. Det er bare så dejligt for jer, og jeg er sikker på at det bliver en dejlig graviditet hvor du bare bliver tykkere og tykkere til baby er klar til at komme ud til jer alle tre...

Knus Kathrina

Anmeld

7. januar 2010

BKJ

Tillykke Zafir!! Sikke en dejlig nyhed

Så bliver det en dejligt lille sommerbarn.

Klem fra Birte (og Leah og Jonathan)

Anmeld

8. januar 2010

Annette

STORT TILLYKKE Zafir og resten af familien self
hmm hvorfor er der ikke lavet nogle flag.. Nå men pyt så får den bare med de andre ikoner

Krydser fingre for at minni er rask og bliver på sin plads

Knus og kram
Annette

Anmeld

8. januar 2010

karina1980

du får lige et tillykke herinde også, vi glæder os til at se den runde mave om et par mdr

knus

Anmeld

8. januar 2010

HelleBelle

Ej tillykke Zafir!!!!

Det er da bare SÅÅÅÅÅÅÅ dejligt for Jer. Alt muligt lykke og held til dig og maven!!

Knus

Helle.

Anmeld

9. januar 2010

JulieE

Zafir skriver:

Nåååe Så opdagede I det.

Altså - jeg har jo virkelig prøvet at fokusere på ALT muligt andet end det med at lave babyer, så jeg havde prøvet ikke at tænke på det. Jeg kunne jo godt regne ud at jeg snart burde have mens, men jeg prøvede virkelig ikke at tænke på det.

Så da uret stod og tiggede ned til kl. 00 nytårsaften, så pludselig græd jeg bare og tænkte: FÅÅÅÅÅK - jeg har jo ikke haft mens siden min fødselsdag, så jeg var 4+4 nytårsaften. mmm..

OKAY. Så det blev IKKE til champange til mig Men tilgengæld 2 streger...

Også en helt masse bekymringer osv. Men jeg har masser af kvalme, ømme babser og hele balladen, det kom 3. januar... Så jeg har rigelig af hormoner til at passe på baby. Så vi HÅBER den bliver der og HÅBER den er FIN til NF.

Jeg skal til lægen på mandag og blive henvist til scanning i uge 8-9 stykker også til lægen igen i uge 8 også til NF så tidligt som muligt, nok 11+2.

Så altså - det er lige historien. Jeg er glad, men også naturligvis rigtig bekymret, træt, smadret og kvalmet..

Ih... Altså Zafir!!! Kæmpe stort TILLYKKE md den lillebitte!!! Jeg kryddser og håber og krydser og håber alt den er Ok og I får en snd, rask og smuk baby!!!!! Hvor har du termin??

Masser af kram fra

Julie

Anmeld

9. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
JulieE skriver:

Ih... Altså Zafir!!! Kæmpe stort TILLYKKE md den lillebitte!!! Jeg kryddser og håber og krydser og håber alt den er Ok og I får en snd, rask og smuk baby!!!!! Hvor har du termin??

Masser af kram fra

Julie

Tak Julie

Jeg har termin den 6. september...  Så det bliver dejligt. Barsel det meste af sommeren og en sen-sommer én... og lige et halvt år efter Iduns fødselsdag, så de ikke kommer op og slås om det. Så det blir helt perfekt og vi håber virkelig alt går som det skal !!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.