Zafir?? tillykkkkkkeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Fines mor

Så det lige, kan vi lige få en opdate???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Så det lige, kan vi lige få en opdate???

Ja fortæææææææl for hunnan!!!!! ;-)

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nåååe Så opdagede I det.

Altså - jeg har jo virkelig prøvet at fokusere på ALT muligt andet end det med at lave babyer, så jeg havde prøvet ikke at tænke på det. Jeg kunne jo godt regne ud at jeg snart burde have mens, men jeg prøvede virkelig ikke at tænke på det.

Så da uret stod og tiggede ned til kl. 00 nytårsaften, så pludselig græd jeg bare og tænkte: FÅÅÅÅÅK - jeg har jo ikke haft mens siden min fødselsdag, så jeg var 4+4 nytårsaften. mmm..

OKAY. Så det blev IKKE til champange til mig Men tilgengæld 2 streger...

Også en helt masse bekymringer osv. Men jeg har masser af kvalme, ømme babser og hele balladen, det kom 3. januar... Så jeg har rigelig af hormoner til at passe på baby. Så vi HÅBER den bliver der og HÅBER den er FIN til NF.

Jeg skal til lægen på mandag og blive henvist til scanning i uge 8-9 stykker også til lægen igen i uge 8 også til NF så tidligt som muligt, nok 11+2.

Så altså - det er lige historien. Jeg er glad, men også naturligvis rigtig bekymret, træt, smadret og kvalmet..

Anmeld

6. januar 2010

Tina2

Zafir skriver:

Nåååe Så opdagede I det.

Altså - jeg har jo virkelig prøvet at fokusere på ALT muligt andet end det med at lave babyer, så jeg havde prøvet ikke at tænke på det. Jeg kunne jo godt regne ud at jeg snart burde have mens, men jeg prøvede virkelig ikke at tænke på det.

Så da uret stod og tiggede ned til kl. 00 nytårsaften, så pludselig græd jeg bare og tænkte: FÅÅÅÅÅK - jeg har jo ikke haft mens siden min fødselsdag, så jeg var 4+4 nytårsaften. mmm..

Også en helt masse bekymringer osv. Men jeg har masser af kvalme, ømme babser og hele balladen, det kom 3. januar... Så jeg har rigelig af hormoner til at passe på baby. Så vi HÅBER den bliver der og HÅBER den er FIN til NF.

Jeg skal til lægen på mandag og blive henvist til scanning i uge 8-9 stykker også til lægen igen i uge 8 også til NF så tidligt som muligt, nok 11+2.

Så altså - det er lige historien. Jeg er glad, men også naturligvis rigtig bekymret, træt, smadret og kvalmet..

Hvor GOOOOOODT!!!!!!!!  Kæmpe tillykke!!!!!

Håber SÅ meget at bebsen bliver derinde og er sund og rask

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Hvor GOOOOOODT!!!!!!!!  Kæmpe tillykke!!!!!

Håber SÅ meget at bebsen bliver derinde og er sund og rask

Tusind tak

Anmeld

6. januar 2010

Tina Andersen

WEEE så også men nåede ikke at skrive før Helle men håber at den er sund og rask krydser fingre for jer

Og Stort tillykke med det

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Tina Andersen skriver:

WEEE så også men nåede ikke at skrive før Helle men håber at den er sund og rask krydser fingre for jer

Og Stort tillykke med det

Tusind tak

Anmeld

6. januar 2010

Susan1978

jeg skrev til dig i indlægget, men det ved jeg ikke om du så..  

men i skal have en kæmpe tillykke her også.

masser af held og lykke.

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Susan1978 skriver:

jeg skrev til dig i indlægget, men det ved jeg ikke om du så..  

men i skal have en kæmpe tillykke her også.

masser af held og lykke.

Det så jeg godt Men det virker også lidt selvoptaget, hvis man svarer på dem alle sammen fnis

Anmeld

6. januar 2010

Sofie

Zafir skriver:

Nåååe Så opdagede I det.

Hej Zafir

Du får lige endnu et KÆMPE TILLYKKE.....

Det er bare såååååå fedt.... Har faktisk ventet på du skrev det herinde

Det er bare så skønt for jer.. og tøser.. I burde læse hendes beretning på.. (ja nu kan jeg ikke engang huske hvilket forum det er) men det er så smukt skrevet at man får kuldegysninger.

Så TILLYKKE TILLYKKE og mere TILLYKKE

Og denne gang bliver lillebitten hos jer

Kh Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.