Jeg forstår dig også udmærket godt. Det er jo jer, der kender hende og ved, hvordan hun bliver om aftenen og under alle omstændigheder er det jer, der er forældrene og jer, der bestemmer og så har folk ikke ret til at komme anmasende og snuppe hende, når I pænt har bedt dem om at lade være.
Desuden er man jo, i sær som førstegangsforældre lidt usikre på hele situationen og så kan folk ikke være bekendt at komme og underminere jeres beslutninger.
Jeg synes som Nadi også, at du bare skal blive ved med at sige nej og forklare det til svigerinden som om hun var et barn, hvis det bliver ved. Selvfølgelig har du ret til det!
Jeg synes også, at det er fuldstændigt underordnet i den her forbindelse - Mebach -hvorfor I ikke vil have hende over til andre, for her bliver jo bare spurgt om hjælp til, hvordan man får forklaret tungnemme mennesker, at de skal respektere ens grænser ;).
Tynen: NØJ, hvor var det frækt at komme og tage hende fra dig og marchere bort i protest med stakkels Stella på armen!!! Uh, hvor ville jeg blive indebrændt >(
Knus og held og lykke fra Birgitte
Anmeld