spørgsmål om cykelstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.624 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2008

bette

hvis man nu har en cykel uden bagagebære..
kan man så godt købe en og sætte på (de er jo ik vildt stabile når?) og så sætte en cykel stol til mikkel på??... eller ville det være for farligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2008

LouiseViola

Hvis du køber en bobike (det er den eneste jeg ved hvordan man monterer), så er det ikke nødvendigt med bagagebære, den sidder nemlig på sadelstangen, og skal (hvis man sætter den rigtigt fast) ikke hvile på bagagebæret.
Jeg cykler rundt med mn søn på 3 år, med babystol og uden bagagebære, og det fungere bare super:)

Anmeld

1. maj 2008

bette

LouiseViola skriver:

Hvis du køber en bobike (det er den eneste jeg ved hvordan man monterer), så er det ikke nødvendigt med bagagebære, den sidder nemlig på sadelstangen, og skal (hvis man sætter den rigtigt fast) ikke hvile på bagagebæret.
Jeg cykler rundt med mn søn på 3 år, med babystol og uden bagagebære, og det fungere bare super:)

okay smart.. jamen det vil jeg have fat i så..

Anmeld

1. maj 2008

ivfmarie

Langt de fleste modeller moteres på saddelstangen - det er også mere stabilt.

Anmeld

2. maj 2008

bette

ivfmarie skriver:

Langt de fleste modeller moteres på saddelstangen - det er også mere stabilt.

vil det sige at alm cykelstole ikke behøver et bagagebære

Anmeld

2. maj 2008

Sille

Har lige et tillægsspørgsmål... fordi vi har nemlig købt en cykelstol som skal monteres på sadelstangen.. og der står også at man kan bruge den til cykler uden bagagebærer.. men ved i om jeres også kan bruges på cykler med bagagebærer??

Anmeld

2. maj 2008

LouiseViola

Sille skriver:

Har lige et tillægsspørgsmål... fordi vi har nemlig købt en cykelstol som skal monteres på sadelstangen.. og der står også at man kan bruge den til cykler uden bagagebærer.. men ved i om jeres også kan bruges på cykler med bagagebærer??

Det afhænger af cykel og bagagebærerets størrelse. Som ex. så har min mand stadigvæk sit bagagebærer samtidig med cykelstolen, men på min cykel var vi nødt til at pille bagagebæret af. Så det er altså forskelligt. Men jeg tror at på de fleste cykler kan man bare lade bagagebæret sidde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.