Jeg har forladt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Rasmine

min bil, 20 km. herfra, ude på mit job.

Og så tog jeg toget hjem, kl. 15.43, efter en døgnvagt med stress, et minimum af søvn, og op til flere RET presserende situationer.

-For så at hoppe ind i en cap, og hente børn 16.15 (De havde også KUN været der siden 7.15)

De var noget trætte, og GAD ikke gå hjem, GAD ikke have flyverdragter på osv osv osv. Så sagde til dem at hvis de gik med NU, fik de slik. Og så måtte de se film.

Nu sover store-ynglet, bette-ynglet står oppe for enden af trappen og råber GAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Får det da aldrig en ende med det aften-roderi?

Mette - GAB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Helle30

Jeg føler med dig Mette. Har selv lige lagt Sofie for 4. gang. Jeg nægter at putte med hende (1 aften - 2 aftener - vane) plus jeg gad godt lige have lidt baby.dk tid, nu manden er til billiard og jeg har varmet min kakao op 3 gange.

Men der er noget, jeg ikke helt forstår: Hvorfor er det, du har efterladt din bil på jobbet? Er der fyldt med sne på den anden side af paskontrollen eller hvad?

- Helle

Anmeld

5. januar 2010

Tynen

Tror bare børn kan lugte når man seriøst har brug for "alene-tid"!
Føler sgu med dig, mutter

- Og hvorfor dælan har du parkeret bilen på jobbis?
Vi kunne da snildt komme fra provinsen til den anden provins i eftermiddags
(Har du ikke fåët skiftet de dæk endnu??)

Anmeld

5. januar 2010

Rasmine

Helle30 skriver:

Jeg føler med dig Mette. Har selv lige lagt Sofie for 4. gang. Jeg nægter at putte med hende (1 aften - 2 aftener - vane) plus jeg gad godt lige have lidt baby.dk tid, nu manden er til billiard og jeg har varmet min kakao op 3 gange.

Men der er noget, jeg ikke helt forstår: Hvorfor er det, du har efterladt din bil på jobbet? Er der fyldt med sne på den anden side af paskontrollen eller hvad?

- Helle

Ja, der var så MOTHER F. meget sne derude. Troede ikke de små veje var ryddet at all.

Skal ikke bruge bilen før mandag, hvor jeg skal møde kl. 10, men så tager jeg bare returtoget, smart, ik?

(Siger hun, og er egentlig ret træt af hun ikke kan komme ud at handle selv, når hun nu har fri indtil på mandag)

Der varsles mere sne her i området.... -OMG, is it possible?

Anmeld

5. januar 2010

Rasmine

Tynen skriver:

Tror bare børn kan lugte når man seriøst har brug for "alene-tid"!
Føler sgu med dig, mutter

- Og hvorfor dælan har du parkeret bilen på jobbis?
Vi kunne da snildt komme fra provinsen til den anden provins i eftermiddags
(Har du ikke fåët skiftet de dæk endnu??)

Hvorkørte du hen?

JO JO, HAR fået skiftet dæk.

Anmeld

5. januar 2010

Tynen

Mebach skriver:

Hvorkørte du hen?

JO JO, HAR fået skiftet dæk.

Fra Sto-byen til Mønneren og senere fra Mønneren til Viborg...
Men nu kører du jo selvfølgelig heller ikke Peugeot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.