i morgen er det sgu 1 år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2008

Loggidut

at jeg fandt ud af vi skulle have barn...vildt som tiden er fløjet væk!
nu sidder der sådan en stor klump på sit værelse og leger...ha ha, det fatter man da slet ikke!

hmmmm, tingene kan godt nok kvikt tage en drejning!8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2008

Grynt

ja det er vildt som tiden går 8( Sad og tænkte i oktobers, at nu var det et åt siden man var blevet bollet tyk. Fatter simpelthen ikke at vores babyer er blevet så store og skal snart fejre deres 1. fødselsdag...vildt :-o:-o:-o

Anmeld

1. maj 2008

Tynen

Ja, hvor bliver tiden af?!
Bliver faktisk lidt sørgmodig af at tænke på at det er gået så stærkt!

Vildt at de snart bliver 1 helt år, de små!!8D

Trine - Der savner sin lille bebs!

Anmeld

1. maj 2008

Muffinmus

1 år siden du fandt ud af det?? ja, vildt nok,men du var også ret langsom i vendningen jo:D Men nu er der kun 1 mdr og 29 dagde til at William bliver 1 år....hold op det gik stærkt:)

Anmeld

1. maj 2008

Nadi

Loggidut skriver:

at jeg fandt ud af vi skulle have barn...vildt som tiden er fløjet væk!
nu sidder der sådan en stor klump på sit værelse og leger...ha ha, det fatter man da slet ikke!

hmmmm, tingene kan godt nok kvikt tage en drejning!8D

Uh, den dag har godt nok været for længe siden for mig. Det var den 6. november 06 jeg fandt ud af det. Men Loggi hvordan fandt du ud af det for du har da alligevel været langt henne??!

-Nadia

Anmeld

1. maj 2008

Loggidut

ja nadi, det er den gamle historie om at jeg går med hovedet oppe i røven...
jeg styrtblødte jo, og tænkte derfor slet ikke i de baner...jeg gik så på kur, men tabte mig ikke, og hver gang jeg spiste bananer gik min mave agurk og vendte helt rundt...
så siger min veninde til mig at hun mente jeg skulle få taget en test, ja i dag er det jo så et år siden...lol...og det gjore jeg så, og vupti, der var sørme en tif...men sandheden er, at jeg stadig ikke troede på det, før jeg stod med min lille vandrejournal i hånden og lægen havde mærket liv uden på maven...det er jo så om to dage at det er et år siden!

well...hurra for vi fandt hende, før hun blev en spontan abort...heldigvis...og ja jeg var 25 uger henne, skød de mig til!

Anmeld

1. maj 2008

Nadi

Åh Loggi det er fandeme noget af en historie :)) Det viser jo også bare hvor stærke og seje de baby'er kan være! Jeg tror også jeg var et mærkeligt tilfælde for jeg havde kvalme en uge/to uger efter jeg blev gravid og var klar over det med det samme at min lugtesans pludselig spassede ud, og jeg slet ikke kunne klare at gå inde i Alanya by +o(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.