forår skriver:
hej
jeg fødte på Herlev for knap 7 uger siden, og det var en super fantastisk oplevelse.
Efter fødsel(som foregik uden komplikationer) fik jeg et eneværelse, hvor min mor osse kunne overnatte(jeg er alene med min datter) men det er selvf mest brugt til faderen. Man får 2 nætter der med partneren, eller hvem man nu har med. Da jeg fødte havde de næsten ingen patienter, så vi fik en nat mere.
Der efter blev jeg kørt på en 2 mands stue, og der er det kun dig og baby der overnatter.
Personalet er super kompetente og prof. Jeg fik en super behandling. Det skal dog siges at efter jeg havde været der i nogen dage var der boom i fødsler, så der blev helt fyldt op, og derfor havde personalet pænt meget at se til, og det kan selvfølgelig være et problem. Jeg var på det tidspunkt selvkørende, så det påvirkede ikke mig.
Det skal lige siges at jeg kun var der så længe pga fødslenstidspunktet..fødte i 36+6 og derfor er min datter for tidligt født(hele 8timer!!)
Hvis der er andet du vil vide så skriv endeligt.
Dea
Tak Dea
JA, jeg er jo også uden mand. Så min overnatter bliver enten en veninde eller min søster.
Det lyder som om, du har haft et godt forløb. Det er jo super individuelt. Det handler jo både om forløbet og kemien til personalet.
Jeg var senest indlagt på Herlev i august 2009. Jeg slås nogle gange med nyresten. De indlæggelser har også været helt i top. Super personale.
Det eneste belastende, som jeg oplevede ved sidste indlæggelse var - ved godt, at man måske ikke må skrive sådan noget, men der var så mange udlændinge, og de snakkede arabiske rigtig højt hele tiden. De pårørende blev forsøgt dæmpet, det resulterede i drama, hvor sygeplejersken blev truet med tæv. Så jeg var ret utryg, da det hele skete ved siden af min seng! Det har jeg ikke oplevet før, og håber da ikke, at det tit sker. Sygeplejersken sagde bare til mig, at de tit havde de slags problemer.
Oplevede du den slags kulturforskelle?