Godmorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. maj 2008

linemus

Gaaaaab

Håber på en god dag trods minus nattesøvn, op kl. lort, barn med 40 i feber og alene med tre børn indtil i eftermiddag...

Ønsker jer andre en god dag :)

Knus Line - træt og uoptimistisk (er der noget der hedder det?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2008

bette

godmorgen.... og ja gaaaaab ...
kæft jeg er træt for tiden.. !!
det må være hårdt at være alene med det hele.. men heldigvis kommer der hjælp i eftermiddag..

ville bare lige vise dig lidt sympati..:)

Anmeld

1. maj 2008

mor til en del

Herfra skal også lyde et godmorgen. selvom der er over en time siden de fire yngste og mor her stod op.
Nu er der spist morgenmad i alle afskygninger, så det må vist være på tide med en balje kaffe, hvis jeg skal holde mig vågen hele dagen.
Kunne i sove i aftes, men lå og spekulerede på alt mulig lort..så kl var 1 da jeg sidst så på vækkeuret..... Cilas vågnede kl 3 hvorefter han gjorde alt for at torturere mine patter.
Tommy har bare at overtage morgenvagten i morgen, og jeg vil sove længe.....

Lisbeth.

Anmeld

1. maj 2008

Loggidut

og godmorgen herfra da...snoooork, jeg har også været vågen det meste af natten, men dog ikke p.g.a. tif, men fordi Kasper skulle i byen...festen sluttede først klokken 3 i nat, og han ringede hjem flere gange for at fortælle mig han var ok...lol
det er jo fedt han gør det, men for pokker jeg kan godt mærke jeg er træt...

hvalpen kom hjem klokken 4.30 her til morgen...og putter nu i hans seng...ha ha...så er det kun hans mor der mangler at komme til køjs nu...

min fulde sympati herfra

og forresten, det hedder pessimist (staves?)

Anmeld

1. maj 2008

ka li ja

gaaaaab godmorgen herfra også

håber snart hun får det bedre den bette

vi har været oppe siden 6.... puha ved ikke om jeg nogensinde vænner mig til det!
i aftes var mortens bror og kusine på besøg og vi spillede whist til kl 1.30ca.. puha tiden løb fra os

nå men mortens bror kommer her kl 9 og bliver klippet og så håber jeg derefter på en lur med ungerne;)

og så håber vi på godt vejr i dag så vi kan komme ud og spille fodbold:D(C)

svigermekanikken kommer på besøg i efermiddag, og blir til aftensmad, men det er også laaange tid siden vi har set dm sidst, så det skal nok blive hygeligt

ha en go dag allesammen

Anmeld

1. maj 2008

Tynen

Go´morgn!

Håber du overlever indtil hjælpen arriverer!
Det virker som om der er 100år til eftermiddagen når man har haft sådan en nat.

God bedring med feberen - Stella lå selv med 40 i feber i nat, så føler med dig!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.