Hvad tog i med på fødestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.988 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

LMM

Hallllooo alle

Ville lige høre jer om hvad i pakkede i den taske i havde med på fødegangen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Pige2009

Lidt tøj til mig selv og pusletasken til lillepigen

Anmeld

5. januar 2010

Ina33

Det bedste jeg havde med var et stykke Pernille mælkechokolade. De tørre sandwich de serverer når man har født, er simpelthen ikke noget for mig. Jeg havde så meget lyst til chokolade, og var lykkelig for at jeg havde sådan et stykke i tasken.

Anmeld

5. januar 2010

LMM

Linda2009 skriver:

Lidt tøj til mig selv og pusletasken til lillepigen

hey, men hvad puttede du i pusletasken?? ved ikke hvad jeg skal have med til bettemanden??

Anmeld

5. januar 2010

Pige2009

LMM skriver:

hey, men hvad puttede du i pusletasken?? ved ikke hvad jeg skal have med til bettemanden??

Jeg havde 3 sæt tøj, 5 bodier, 2 natdragter, 3 par strømper, 5 stofbleer, alm. bleer, vådservietter. Det var vist det

Anmeld

5. januar 2010

LMM

Linda2009 skriver:

Jeg havde 3 sæt tøj, 5 bodier, 2 natdragter, 3 par strømper, 5 stofbleer, alm. bleer, vådservietter. Det var vist det

fik du brugt det hele?? pyhha godt jeg spurgte troede et sæt ville være nok..

Anmeld

5. januar 2010

LinLin

Jeg havde kun et sæt tøj med til David... Brugte det de havde på skejby imens vi var på patienthotellet. Men fødte også 15 dage før termin, så var ikke lige kommet til det med at pakke ;-)

Anmeld

5. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg havde et enkelt sæt tøj med til baby...plus noget rent tøj til mig selv. jeg fik bleer til baby og bind til mig selv på sygehuset. der udover havde jeg taget cola og slik med.

det jeg ikke havde tænkt på var shampo, hårbørste og alm. toilet ting så jeg ku tage et bad bagefter

Anmeld

5. januar 2010

vatten

Jeg havde vist nok: et sæt tøj til mig selv, og et sæt til Mathias, en gave til Mathias, kamera+batterier. Ellers havde jeg toiletting med: tandbørste, tandpasta, sæbe, deo, intimsæbe og læbepomade.

Så skulle jeg også have en babydyne med.

Mens vi var derude, fik jeg en barnets bog i barselsgave, men hvis du selv har købt en, var det måske en idé- samt en kuglepen

Anmeld

6. januar 2010

Pige2009

Mor til David skriver:

Jeg havde kun et sæt tøj med til David... Brugte det de havde på skejby imens vi var på patienthotellet. Men fødte også 15 dage før termin, så var ikke lige kommet til det med at pakke ;-)

På OUH skal man selv have alt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.