Betændelse i achillessenen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Anja

Har i noget tid haft ondt ved hælen og kom så afsted til lægen i dag, som sagde, at jeg har betændelse i achillessenen.

Han kunne ikke rigtigt give noget at behandle det med, kun gigtmedicin til at tage hævelsen og smerterne, men sådan noget skidt vil jeg helst ikke have.

Har googlet det ..... men vil nu lige høre ad, om nogle af jer har erfaring med det eller gode fif til hvordan man kan komme af med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Nadi

Øv altså, jeg har selv sene-hinde-skede-betændelse i buen under foden og det gør bare nas.

Jeg tænkte på sådan noget volteren gel, kunne det måske hjælpe?? Det havde jeg nemlig selv tænkt på at prøve, men det bliver først når jeg har født. Man må nemlig ikke bruge det når man er preggy.

Anmeld

5. januar 2010

Mie A

Det har jeg også haft - Dengang jeg var teenager. Vi troede at det var vokseværk. Men en dag kunne jeg simpelthen ikke gå og havde så mange smerter.

Jeg fik også medicin mod gigt - hvilket jeg syntes var vildt mærkeligt, at jeg skulle have som teenager. Jeg tog dog medicinen, som var rigtig effektiv.

Så jeg har ingen gode ideer ud over medicin - men jeg ville finde på noget hurtigt. For det kan virkelig godt komme til at gøre rigtig avs!!

God bedring!

Anmeld

5. januar 2010

Anja

Lægen sagde blot, at jeg skulle holde foden så meget i ro som muligt og så sidde i stedet for at stå op, når det er muligt. Ligeledes skal foden helst op og hvile når jeg sidder.

Det er lidt noget hø. Den gjorde meget ondt i går efter jeg havde været afsted på job. Jeg må blive bedre til at sidde ned i timerne, selvom det er vanskeligt .....

Anmeld

5. januar 2010

BK

Anja skriver:

Lægen sagde blot, at jeg skulle holde foden så meget i ro som muligt og så sidde i stedet for at stå op, når det er muligt. Ligeledes skal foden helst op og hvile når jeg sidder.

Det er lidt noget hø. Den gjorde meget ondt i går efter jeg havde været afsted på job. Jeg må blive bedre til at sidde ned i timerne, selvom det er vanskeligt .....

manden siger du skal til en fysioterapeut... han har noget der ligner... Lægen mente først det var det og blev derfor sendt til fys... Det viste sig så at det sad i en slimsæk på achillessenen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.