Er skræmt over man kan have det så dårligt(graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Mary

Har haft den mest rædselsfulde nat! Uregelmæssige smertefulde veer hele natten med kvalme og en meget vågen baby oveni hatten! Jeg kunne slet ikke være nogen steder, kunne ikke sove, kunne ikke finde et mønster i smerterne og kunne ikke finde ud af hvad jeg skulle stille op med Henrik, pigerne, jdm....! Jeg overvejede flere gange at tage det klyx jeg har liggende til fødslen, men kunne simpelthen ikke overskue det. Forsøgte at vække Henrik flere gange, men det fik jeg godt nok ikke meget ud af  Fint nok nu, eftersom han jo endte med at tage på arbejde, hvilket jeg virkelig ikke havde regnet med ville blive aktuelt. Det var mig der sagde han skulle tage afsted, kunne mærke det aftog i morges. 

Jeg er lige nu rimelig skræmt over man kan have det så heftigt med veer 4 dage over tid, og så stopper det bare?!?!  Det må sgu være lige op over......det bliver det nødt til. Jeg havde det ikke så dårligt i optakten til de andre to fødsler, og jeg tænkte virkelig flere gange at jeg hvis det skal være sådan her, så ender jeg med at ville på sygehuset 

Nu er det altså ikke sjovt mere!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Kaufie

Øv Maria - det lyder bestemt ikke rart!

Håber du snart får Dicte i armene

Anmeld

5. januar 2010

Nadi

Kæmpe  til dig!!

Håber virkelig også det er op over for dig. Jeg tror altså at jeg har drømt om dig i nat eller jeg har ihvertfald tænkt meget på dig, så tror bestemt snart der sker noget. Sender dig ihvertfald en masse tanker.

KOM UD DICTE

Anmeld

5. januar 2010

Lise

Øv... er det gået helt i sig selv igen? Slet ikke en lille bitte ve?

Skal du føde hjemme igen (efter planen) ?

for en snarlig fødsel.

Anmeld

5. januar 2010

Tynen

Skal vi ikke tro på at det hele er ved at forberede sig godt og grundigt og der derfor ikke går så forfærdelig længe før det går i gang for alvor?!
- Jeg er sikker på at det ikke bare er for gak og løjer at din krop ter sig sådan!

Krydser fingre for at du snart får gang i den fødsel
Det er da så frustrerende nervepirrende at vente på!

- Og ja, skal du egentlig føde hjemme igen?
Det er jeg vist gået glip af, hvis du har skrevet det før

Anmeld

5. januar 2010

Helle30

Jeg krydser også for, at Dicte er på vej, og det er derfor, du lige må igennem sådan nogle ture. Det lyder bare ikke rart.

Du får lige en kæmpe krammer og endnu engang mine krydsede fingre for, at du snart har en dejlig lille velduftende bebs i stedet for smerter og kvalme.

- Helle

Anmeld

6. januar 2010

Mary

Tusind tak, hvor er I søde 

Ja, jeg skal føde hjemme igen. Ville føle mig under overgreb hvis jeg skulle på hospitalet for at føde efter at have prøvet det hjemme før 

Sidder desværre endnu en nat med så slem kvalme at jeg ikke kan sove + slemme plukkeveer 

Anmeld

6. januar 2010

Nadi

Jeg har simpelthen så ondt af dig! Hvis nu jeg tænker helt vildt på dig hele dagen, tror du så ikke der sker noget??

KOM UD DICTE

Anmeld

6. januar 2010

Lise

Åhh, hvor er det dog træls for sig  Men snaaaaaaaart får du din baby. Hep hep hep hep Dicte  

Anmeld

6. januar 2010

Muffinmus

giv den gaaaaaas tøs med alle tricsk

Men husk nu at sove så godt du kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.