Har haft den mest rædselsfulde nat! Uregelmæssige smertefulde veer hele natten med kvalme og en meget vågen baby oveni hatten! Jeg kunne slet ikke være nogen steder, kunne ikke sove, kunne ikke finde et mønster i smerterne og kunne ikke finde ud af hvad jeg skulle stille op med Henrik, pigerne, jdm....! Jeg overvejede flere gange at tage det klyx jeg har liggende til fødslen, men kunne simpelthen ikke overskue det. Forsøgte at vække Henrik flere gange, men det fik jeg godt nok ikke meget ud af
Fint nok nu, eftersom han jo endte med at tage på arbejde, hvilket jeg virkelig ikke havde regnet med ville blive aktuelt. Det var mig der sagde han skulle tage afsted, kunne mærke det aftog i morges.
Jeg er lige nu rimelig skræmt over man kan have det så heftigt med veer 4 dage over tid, og så stopper det bare?!?!
Det må sgu være lige op over......det bliver det nødt til. Jeg havde det ikke så dårligt i optakten til de andre to fødsler, og jeg tænkte virkelig flere gange at jeg hvis det skal være sådan her, så ender jeg med at ville på sygehuset 
Nu er det altså ikke sjovt mere!!!!!
Anmeld